Gå til innhold

Mitt cab prosjekt


steffen_sandnes
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk lyst å starte en prosjekttråd jeg og, det er ikke noe stort prosjekt jeg har hatt gående eller på gang for å si det sånn men vil nå alikevel vise hva jeg har gjort :)

Dette er bilen slik den var da jeg hentet den:

E46 M fanger

M-lister

M-ratt

M-baklykter

Hella AE

19" SMC O felger

DTM potte

senket 30-30

kommer ikke på mer i farten...

og her er ett bilde :

1111182img9yd.jpg

Jeg fant ut jeg ville bytte et par små ting for å få den slik jeg ville ha den..

Det jeg har modifisert på den er:

Bytta E46 M fangeren til E36 M-Tech fanger

Bytta Hella lyktene til FK (tror jeg)

Bytta DTM potta til ei groooom Scorpion potte

Bytta SMC O felgene til 18" ASA felger

Det er ikke den STORE forvandlingen men syns det ble endel bedre etter disse modifikasjonene :D

Her er noen bilder jeg knipsa av gliset i dag, riktignok i kjelleren så bildene er ikke av allverden men men...

FK (?) sine AE og M-tech fanger

untitled45uy.jpg

Før:

1111191img7rf.jpg

Etter:

119tt.jpg

Her har dere noen til bilder jeg knipsa i dag...

untitled56vg.jpg

untitled68nv.jpg

untitled13xw.jpg

Videre planer for den er, bitte liten spoiler bak og muligens en M3 bakfanger... mer tror jeg ikke jeg kommer til å gjøre fordi den skal selges til våren/sommeren

:)

Og by the way, slik ser ASA felgene ut:

1121202img0ip.jpg

1121203img0cy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. når jeg nå ser på begge bildene ble jeg litt i tvil. E36 M fronten er helt klart uten tvil lekker på E36, men syntes ikke E46 M fronten er så gæren heller. I alt så er vel E36 M fronten penere da den har samme linjeføring som resten av bilen. Nei, jeg tror jeg har endret mening, men syntes de gamle lyktene var penere. synd det med 19" for de var sinnsykt pene på bilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp 19" var rå lekre, men dessverre! men syns nå ikke ASA felgene (18") heller var så gærne jeg da :) hella sine lykter er pene men ringene lyser så sinnsykt dårlig i dagslys, nesten ikke mulig å se dem og i tilegg så er det noe grønnskjær i hellalyktene som jeg ikke liker noe spes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...