Gå til innhold

E36 prosjekt


SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Har nå endelig komt igang med E36 prosjektet mitt. Har letet en stund etter ett passende styling objekt, har nå funnet det, en helt orginal 320 coupe, 98 modell. Bilen har gått 158000 og er strøken å fin :)

51141684380vq.th.jpg

520383572945kv.th.jpg

Tidligere denne uken, bestillte jeg følgende;

Seidl Flash M front med Chrome nyrer, og DTM leppe med chromekant

Rieger Infinity I sideskjørt

Rieger E-46 look bakfanger

Rieger bakrutesenker

M3 sidelister

Lyktelister (Øvre og nedre1)

M3 speil

Effektanlegg med blås på begge sider (Universalt)

Hella chrome angeleyes med chromeblinkers

Sorte sideblinkers

Chrome dørhandtak

Chromelist til bakluka

Vingen husker jeg ikke helt navnet på, men lignende rieger.

Ny skiltplate (bad ass boys drive bad ass toys)

BMW racing streamer til frontruta

60-40 senkefjærer fra GS bildeler

Krystalklare baklykter

Shortshift, greenfilter, momo ratt å belyst bmw girkule med chrome ramme skal jeg gå til innkjøp av snart.

Har bestillt hel lakkering til bilen, om ca 3 uker. Har ikke bestemt meg for om jeg skal lakkere den diamant svart eller cosmo svart enda. Hva syns dere? Kom gjerne med forslag til andre farger enn de to også! Utover det jeg har skrevet nå skal det vell ikke gjøres noe annet enn at sidevindua foran å bak skal tones litt, å bakruten skal skamsotes.

Her er felgene jeg skal ha, det er 18"

0472ri.th.jpg

Venter fortsatt på å få stylingen, håper det ikke tar lang tid, skal prøve å få tatt masse bilder når vi kommer igang!

Kom gjerne med forslag hvis det er noe dere ville gjort annerledes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Takk for det Dan :) Fikk nettopp telefon fra postdama nå, det var komt en pakke som var for stor til å få i bilen, så jeg regner med det har komt litt ;P Men oppkravet var bare på 6k så det er jo bare 1 fjerdedel av det som har komt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra, gleder meg til å se resultatet :) ..skal du ha samme farge på bilen som den er nå?
(...)Har bestillt hel lakkering til bilen, om ca 3 uker. Har ikke bestemt meg for om jeg skal lakkere den diamant svart eller cosmo svart enda. Hva syns dere? Kom gjerne med forslag til andre farger enn de to også!(...)

Tror det gikk litt kjapt i lesingen der for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Ser jo ut som et meget bra utgangspunkt det der :D

Har bare et par kommentarer til den listen din... Ser at du ikke har bestilt noen slitedeler, hadde det ikke vært greit å bytte litt andre ting når du først er i gang?

Ser også at det aller meste av tingene du har bestilt er for utseendets skyld... Ettersom jeg er VELDIG fokusert på "ytelses-oppgraderinger" så etterspør jeg naturlig nok mer av slikt. Hva med et skikkelig understell fra feks. KW. Oppgradering av bremser (har akkurat bestilt big brake kit selv - 6-pot foran og 4-pot bak :D ) er jo heller ikke å kimse av. Hva med oppgradering av foringer? Osv. osv...

Hva angår fargen så har jeg jo selvfølgelig innspill her òg... Som mange vet er jeg en aktiv motstander av svart (linjene forsvinner jo helt...). Hva med feks. Estoril Blau? Eller Avus Blau? Eller ta den helt ut og lakk den British Racing Green og lakk senteret i felgene gull - med gule lykter!!! :D

Alt i alt er det viktigste at DU blir fornøyd! Dette blir sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt kjedelig å velge en såpass vanlig eksisterende originalfarge som en av de to svarte du nevner når du først skal betale i dyre dommer for omlakkering?

... hilsen en som allerede har en diamantsvart bil ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva angår fargen så har jeg jo selvfølgelig innspill her òg... Som mange vet er jeg en aktiv motstander av svart (linjene forsvinner jo helt...). Hva med feks. Estoril Blau? Eller Avus Blau? Eller ta den helt ut og lakk den British Racing Green og lakk senteret i felgene gull - med gule lykter!!! :D

Den er jo nesten British Racin Green nå!

Skjønner ikke hvorfor du ikke kan beholde den fargen som er nå. Da slipper du også lakkere i motorrom og dørterksler osv. Og er hellakkering virkelig nødvendig? Den fargen er mye finere enn sort. Omtrent alle nye biler er enten sorte eller grå. Sort er kjedelig.

Er helt enig med Henrik at du heller burde satset på bremser og understell og slitedeler.

Ser du skal kjøpe 60/40 senkefjærer uten å nevne støtdempere. Hvordan skal det gå? Skal ikke senke mye på en E36 før orginaldemperne bunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...