Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

Ja, etter en lang og hard vinter, er Touringen klar for sommer med M5 bakfanger, hjemmemekka lyktespoilere og jeg har endelig fått lakkert frontleppa også :lol: . Men det er en ting jeg ikke er noe fornøyd med, det er at pærene i angel eyes ringene beg. å lyse svakere :? . Noen som har samme erfaring, evt. noen her som har bytta pærer i in.pro lyktene til noe bedre? Ihvertfall, her er noen bilder 8) .

Dig_kam_642.jpg

Dig_kam_644.jpg

Dig_kam_648.jpg

Dig_kam_652.jpg

Dig_kam_654.jpg

Dig_kam_660.jpg

Dig_kam_662.jpg

Dig_kam_663.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

meget pen bil! litt høy kanskje! :wink:

Er senka 45 foran, har ikke fått på fjærene bak. Men de senker kun 10 pga nivåregulering, så jeg vet ikke om det kommer til å syns så mye :wink: .

Har vurdert senkeskåler, men er redd for at det blir litt for lavt og ikke minst stivt. Er jo tross alt frua som bruker den mest :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meget pen bil! litt høy kanskje! :wink:

Er senka 45 foran, har ikke fått på fjærene bak. Men de senker kun 10 pga nivåregulering, så jeg vet ikke om det kommer til å syns så mye :wink: .

Har vurdert senkeskåler, men er redd for at det blir litt for lavt og ikke minst stivt. Er jo tross alt frua som bruker den mest :P .

Jeg leste på senkeskåler for minst 10 minutter siden. Senkeskålene gjør det ikke stivere enn det allerede er og de senker 10 mm.

Jeg liker også E34 Touringen din. Dette tror jeg faktisk er en av de peneste E34 Touringene jeg har sett. Hvordan er det å kjøre med en bil som er senket 45 mm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen enda steffan har unger som hopper å danser rundt :lol: ..... meget bra :D

(bare fått den poleringa gjordt så snakker vi) 8)

Edit:Ser fortsatt svart ut hehe FLOTT blå farge på denna

He he, virker noen ganger som at det har vært ett helt fotballag i baksete ja, krever litt ekstra oppshining ganske ofte ja :o .

Og skikkelig polering skal ihvertfall utføres før 17 Mai 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste på senkeskåler for minst 10 minutter siden. Senkeskålene gjør det ikke stivere enn det allerede er og de senker 10 mm.

Jeg liker også E34 Touringen din. Dette tror jeg faktisk er en av de peneste E34 Touringene jeg har sett. Hvordan er det å kjøre med en bil som er senket 45 mm?

Hvor var det du leste på senkeskåler(10mm). Har sett noen på DTS Tuning, men de senka 20mm, redd for at det blir litt for mye :roll: .

Syns den er helt grei å bruke med 45 senk, ikke noe problem å komme seg frem der man normalt kjører med personbil og er akkurat stiv nok. Kjørte i stykker frontleppa i vinter, men det hadde ingen ting med senkinga å gjøre, men MYE snø :lol: .

Takk for kommentarer folkens :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sagt det før, og sier det gjerne igjen. meget pen touring detta her steffan.

det var joggu fælt så dårlig lys det var i ringene dine.

men, pent var det:D

Thank ju Teck :lol: . Er noe skikkelig dritt det med ringene, monterte de i slutten av september, så jeg syns de burde holde lenger. Får ta kontakt med Daniel på KOED.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...