Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 months later...
  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lenge siden jeg har skrevet noe i denne tråden. Har ikke vært så mye oppgradering på Touringen i høst, gått mer i skifte av hus, mye jobbing og tid med kjærring og unger :shock::lol: .

Men idag monterte jeg chromringer i instrumentpanelet. Å herregud så mye mer eksklusivt det ble, og det var bare å klipse de på, ingen lim trengtes 8) .

Dig_kam_342.jpg

Ellers har jeg vært en tur til Tåsen i Oslo ikveld, å hentet en Packline skiboks som jeg kjøpte på QXL :lol: .

Skiboks_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Nydelig bil! Hvilken farge er det du har? Er noe tungt og sjefete med E-34 . Har en E-30 og en E-46 også, men den lyden feks når man lukker dørene på E-34, selv om den er 13 år gammel, oser bare kvalitet. Høres ut som man lukker en safe liksom.

Takk for det du. Fargen er Orientblau metallic(317). Helt enig i at E34 oser av kvalitet, og må si jeg har bemerka meg det du nevner med lukking av dører flere ganger :P .

Syns det kun er en 520, og at den ikke har skinn. Selvfølgelig kan dette gjøres noe med, men småbarn, forlover og husprosjekter så er ikke dette som prioriteres nå. Den er jo velholdt både innvendig og utvendig, så er ingen krise heller :wink:

Steffan C skrev:

Men idag monterte jeg chromringer i instrumentpanelet. Å herregud så mye mer eksklusivt det ble, og det var bare å klipse de på, ingen lim trengtes Cool .

Så veldig bra ut!

Hvor kjøpte du ringene? Merke?

Disse ringene kjøpte jeg hos www.bimmian.com

Må også nevne at det gikk utrolig fort fra bestilling til levering(på døra) :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg har eksos som en kammerat fiksa for meg hos Svendsen eksos. Bytta orginalpotta i en såkalt superturbo potte som jeg kunne få valgfri endestykke på. Er egentlig ganske lei utseende og syns også det ser litt "billig" ut. Får spare til Eisenmann eller besøke svigefar i Sverige med en snartur innom Ferrita og å montere sånn som dette 8) .

P9173056.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...