BMW_POWER

hvor får jeg Billig olje

Recommended Posts

Hvor kjøper dere olje ifra?

noen som vet av forhandlere i utlandet?

spesielt danmark, virker som de er billig.. bestilte 10liter fra koed, men er ikke fornøyd med den, tror de kunn har castrol..

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Ikke alltid man får i pose og sekk heller. Skal man ha bra olje, så må man nok betale for det også. Tror nok at oljeprisene innen -god- olje er nogenlunde lik rundt omkring. KANSKJE man får det billigere i utlandet, men frakten spiller jo også inn. Ihvertfall hvis man snakker lengre unna enn Sverige/Danmark. Må jo også nesten da begynne å tenke på MVA og alt slikt (med mindre man får oljen lurt inn).

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

En såpass stor kjede, selger ikke "fake" olje. Dvs at de hermer og heter det -SAMME- som en profesjonell og seriøs produsent. Heter produktet det samme, så -er- det det samme ;)

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Man kan "kjipe" på mye med bilen og mange deler kan kjøpes billigere, olje er ikke en ting man prøver å få billigst mulig, viskositeten i billig olje stemmer gjerne ikke helt og det er alltid en grunn til at noe er dyrt og noe er billig. Olje er tross alt blodet i bilen din, ikke kødd med det. Jeg sier ikke at du skal kjøpe den dyreste du får tak i men bruk litt spenn på det.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Mobil1-olje har jo forskjellig viskositetsverdier også da.

Bare på denne siden finner jeg 6 forskjellige motoroljer ved navn Mobil 1.

Dessuten er vel Biltema-oljen også kjøpt fra Statoil for tiden, er den ikke?

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Har sett bak på "godkjenninga" til FK oljen og det er ikkje akkurat noko å rope hurra for. Men for all del bruk den viss ein ikkje er glad i motoren sin.

Del dette innlegget

Link til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være medlem for å legge igjen en kommentar

Opprett en konto

Registrer konto. Det er enkelt!

Registrer en konto

Logg inn

Allerede registrert? Logg inn her.

Logg inn nå

• Ser på dette akkurat nå   0 medlemmer