Gå til innhold

M3 Turbo


cigarette
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

er d et 320 karroseri med bredding? unnskyld hvis d er et dumt spom men jeg har bare hørt om glassfiber bnredding til e30? man kan vel ikke valse glass fiber? håper jeg lærer noe nytt nå derfor jeg lurte litt på dette.. står d m3 i vogn kort eller?`nyskjerrig:D kjempe fin bil du har! helt nyydeli!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er d et 320 karroseri med bredding? unnskyld hvis d er et dumt spom men jeg har bare hørt om glassfiber bnredding til e30? man kan vel ikke valse glass fiber? håper jeg lærer noe nytt nå derfor jeg lurte litt på dette.. står d m3 i vogn kort eller?`nyskjerrig:D kjempe fin bil du har! helt nyydeli!!

Hei sann 8)

Fronten på bilen min er 320 fordi bilen er sjøtet :!:

Det er ikke glassfiber nei,går heller ikke ann å valse glassfiber nei :wink:

Men som du sier så får du kjøpt glassfiber sjermer ja :wink:

Bilen min er godkjent ombygd av biltilsynet,ja så det står M3 i vognkortet :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva må jeg bytte og hva må gjøres for at jeg kan si at for eksempel min bil er en m3? og for å få dette godkjent? spør hær siden du har vært med på en slik prosess=)|

Tror nok du må henvende deg til bilens bygger for å få svar på det der. Tror uansett ikke det er noen enkel oppgave...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva må jeg bytte og hva må gjøres for at jeg kan si at for eksempel min bil er en m3? og for å få dette godkjent? spør hær siden du har vært med på en slik prosess=)|

Som espenM33 sier at du må nesten spør han som bygde bilen :wink:

Tror det er vanskelig som privatmann å sjøte en bil å få det godkjent.

Må nok være autorisert verksted tror jeg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...