Gå til innhold

'83 E30 323 Bilcross prosjekt


Bimern
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det buret så kongebra ut!! Skal du kjøre løp snart?

Buret ble helt topp :D skal kjøre løp 9 setptember, mangler bare å få godkjent bilen nå, men får gjort det i løpet av helgen :)

Begynner å kjenne kriblingen i høyrefoten nå ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denna blir jo dritrå! Kjipt om noen kommer å kjøper'n for åtte laken etter første løpet da..

Jepp, håper jeg berger for det ja, har i følge kjerringen lagt ned "noen" timer med jobb i den nå :roll: , så blir nok litt surt om noen kjøper'n ja :cry: . Men er heldigvis veldig lite kjøp og salg her oppe, men det er jo en del av gamet, så får bare håpe på det beste :)

Fikk forøvrig bilen godkjent av Teknisk årskontrolant i går kveld, så får håpe posten gjør jobben sin, slik at jeg får tilsendt vonglisensen innen neste lørdag, for da skal jeg kjøre løp \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:beer: Endelig :D nå er alt på plass, fikk vognlisensen i posten i dag, har fått sveisa diff'en i kveld så nå er jeg start klar !!! Blir bare å gå rundt å glede seg til lørdag nå. Må kansje ut å teste litt på skogsveien en tur i morgen kveld da(veldig forsiktig, skal ikke vrake rett før løp nei) :wink: , må jo testet at alt funker :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Kolles går det med motor oppussingen?

Går no smått om sen framover. Håper å få demontert toppen i dag.

Lasta ned AutoData i går kveld, fant ut at jeg hadde 139 gamper'n i stede for 149 :cry: Motorkode 23 6E B :evil: Men den går no godt da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...