Gå til innhold

E30 327


cornelius
 Share

Anbefalte innlegg

har sett litt på koed i dag igjen;

Alpina front 1.995,00

Alpina replica 17" x4 6.740,00 (lå ikke under alpina, derfor jeg ikke fant dem der)

8735+508 (frakt) = 9243DKK = 9787,41NKR x1,25 (mva)

totalt 12235,- rundt regnet lander sikkert på rundt 13000, men det var ikke så ille..

noen som har fått sendt noe fra sverige via bussgods før? har noen deler som jeg skulle hatt, og selgeren vil sende de via bussgods..

har bestilt meg nytt digitalkamera i dag, i tillegg er den første pakken fra koed rett rundt hjørnet..

har også fått tak i noen borbet a felger til en meget gunstig pris som jeg tenkte og ha som leke/banefelger 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan dine alpina ting Orjan :D

Takker :) Hadde jeg bare hatt råd til "mine alpina ting"... :lol:

1.995 for frontspoileren er billig! Ligger på ca 350 € (~2700 nkr) i Tyskland....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fikk pakken fra koed i forrige uke, første gang jeg har bestilt karoserideler der og jeg må si at jeg ble litt skuffet..

synes finishen på delene var relativt dårlig, med tanke på at de er kjøpt som nye deler..

har tatt noen nye bilder, men er så ufatelig rotet i garasjen no

store forventninger før åpning:

i138575453_75676_2.jpg

mye rot etterpå:

i134728436_60082_2.jpg

også den j..... atv som hele forpulte bremesysteme har koksa på:

i139184545_26710_2.jpg

må få tatt noen bilder av karoseridelene og sende en mail til koed og spørre om finishen, trudde ikke det skulle være riper hakk og rustflekker på nye deler :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har kjøpt karoserideler oss koed før? syntes et par av delene ikke var i en stand som man skal forvente av nye deler, sendt mail til dem no og bedt om returadresse..

enda ikke fått IX sideskjørtene fra sverige, de ble sendt med bussgods for to uker siden..

fant det første store rustutbruddet på bilen i dag, batteribrønnen bak hadde tydligvis fungert som et akvarium :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...