Gå til innhold

Bmw e30 325i 89, Nykjøpt bil


Vidello
 Share

Anbefalte innlegg

18 Mai blei bilen henta i Fiskåbygd, Bilen er importert fra tyskland i 1999 og har hatt kun en eigar i norge som er under 30år. Det var han som eigde bilen før meg. Bilen er ganske strøken men skal bli 100%.

Motoren er helt fri for tikking og servicehefte er fulgt flittigt.. :D

Planen blir og gjøre den mest mulig strøken og Cleen uten overdreven bruk av styling og fangere.

Heldigvis har Vibe (Bruttern) endel erfaring med e30 så det kommer godt med :wink

Fronten når bilen var ny

vidarbilpaint1nv.th.jpg:

Fronten etter Øyelokk, lakka grillen svart, og fekk lakka gitteret på fronten svart :)

nyefrontp4nu.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor lakker du grillen svart??? aldri skjønt hvorfor folk gjør det. ser jo bare teit ut, noe som mangler. ellers fin bil.

Hehe, somsagt alle har forskjellig smak :)

Mi meining er at en svart grill å øyelokk gjør at bilen ser mye mer aggresiv ut :wink:

Takk for d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe pen bil!! Du har vært heldig der ja, du snakker om at du vil ha den clean.. Betyr det komplett m-tech2 ? :)

Hehe, jaa planen blir å annskaffe bilen M-tech skjørt (soppas at kanalane blir heilt skjulte) og M-Vinge bak i første omgang.. Mørke baklykter skal komme på, og har lyst og brenne rutene... Noen som vet ca ka det kosta for å brenne ruter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil.

No kan du plage bror din med att du har grommare bmw :lol:

Haha:P Takk for at du syns det du ;P

Personlig syns eg at bruder'en sin bmw e mykje finare en min foreløbi, men somsagt he han påkosta bilen 60 000kr... Så eg har litt og ta igjenn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe så nydelig... E30 er i mine øyne det fineste BMW noe gang har produsert. Grattis med kjempefin bil! Bilder av motorrrom? Ikke at jeg ikke har sett et E30 325 motorrom før, men morro å se alikevel :D

Helt enig, E30 e det tøffaste bmw har laga :) Tenke ej kan ta nokre bilde av motorrommet imorra eller noe, ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...