Gå til innhold

325i cab "The Blue Pearl"


rel0ad
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nyrer liker vi, aller helst de fra 97' facelift'n.

01bmace36-07b.jpg

Felger og dekk synes jeg er helt ok, men du kunne gjerne ha høyglanspolert kantene dine. Så vidt jeg ser er ikke kantene lakkert, så da er det bare å sette igang med Autosol.

Autosol%20Metallpolish.jpg

Jeg ville og gått for et nytt ratt. Enten Orginalt m3, eller fra Momo i 12" (veldi gode å holde i:) .) momos2.jpg

Eksos: Skaff deg en to-rørs potte, gjerne fra Bastuck. De lager ordntli go'lyd og det er ikke så mange som har de, gir et lite særpreg. Fryktelig dårlig bilde desverre.

auspuff_golf_dtm.jpg

Og nettingen ja, helst sort eller mørkere grå.

E36_rot_frontstange.jpg

Baklyktene hadde jeg byttet med enten hvit-rød m3 lykter eller noen LED lykter E36led2dr.jpg

Heftig bil du har fått deg, velutstyrt ser det og ut til at den er. Med turbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil som absolutt skiller seg ut, greit at noen er annerledes også (selv om de modsa nok ikke hadde vært mitt valg)..fargen var utrolig fin i virkeligheten (så deg utenfor Styling Tech i dag).. 8) Er du herfra (Innherred) noe sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og så i ett "gammelt" Max-Power blad hos en kamerat i går, og der var det jaggu bilde av denne blå bmw cab`n. Var oversikt over sånne steder der de hadde besøkt. Stod i overskriften; "Heftig turbo bmw" eller noe sånt, og så var det bilde av at den stod og spant opp litt gummi.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...