Gå til innhold

trenger hjelp!


svirre
 Share

Anbefalte innlegg

hei.. jeg holder på med et lite prosjekt, allså en e30 med en 3,6 m5 motor.. jeg har prøvd å koplet ledningene etter skjemaet ifra han tino i tyskland, men jeg syns ikke motoren går rent eller noe særlig godt. såjeghar en liten misstanke om at den går i nødmodus,, er d noen som kan hjelpe meg?

mvh. andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å stopp bilen når den er varm,ta tenninga helt av. Start så opp igjen og dra på,det går skikkelig bra på ett drag opp til rødmerket?

Og neste drag på neste gir går den dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må få chippet hjernen tror jeg :?

Proppan vet sikkert mer.

Du mangler speedometer signalet hvis den bare gir ett bra drag hver gang. Motoren din tror jo du ligger i 250km/t hele tiden.

Som Seid sier her så må du få shippet hjernen din.

Og jeg vet ikke om noen her til lands som klarer å chippe den.mange som har prøvd det på 3,6ltr,ingen som klarte.

Jeg vet om en kar som får det til i Tyskland,pm meg hvis interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H.V motorsport har da ihvertfall hatt chippede hjerner liggende.Vil få adskillig bedre drag når problemet er løst.Mangler ihvertfall 50hk når hjernen går i nødmodus.

Og Helge henter fra tyskland han også som alle oss andre..

Men han har sikkert liggende hvis en er heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil dette speedometer signalet bli nøytralisert ved at man f.eks monterer 3,6L M5 instrumentpanel? Har sett E30 med modda E34 M5 panel, oppstilt i 300km/t.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med tino på mail (han som har e30.de) han sier at man må ta speedsignal ifra den grønne kontakten bak instrumentet, det var ifølge han speedsignal på alle di ledningene, så nå skal jeg ut å prøve :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...