Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med å få til at bimmers hadde hatt rudskogen for en dag?

20000,- for leie av banen ihvertfall. Men skal vel mer til, så dette måtte man vel sjekket opp med enten gatebil eller bmw ccn om hvordan de får lov til å ha treff med banekjøring.

Gunnar-Edit: Skilt ut fra http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=27981

Gunnar-Edit 2:

Vi håper å få til et treff den 18. september - påmeldingsskjema og mer informasjon finner du her: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=banekjoring - og ellers lenger bak i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser ikke på helgetreff eller baneleie en helg som noen stor mulighet for øyeblikket, rett og slett fordi helgene er opptatt og koster veldig mye. Hva er 20.000,- for?

Tror f.eks. at banekjøring en kveld på en hverdag kunne vært moro nok, uten å blitt så dyrt og dødsseriøst.

Vet noen hva anleggseierne/utleierne krever annet enn korrekt antall store lapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi trenger:

-Et lite førermøte

-Banemannskap (flaggvakter, påslipp)

-Teknisk kontroll (det mest elementære som bremser, løse gjenstander osv.)

-Evt ambulanse på standby

-Brannslukkere og flagg (tror Rudskogen låner ut dette)

-Samband mellom flaggvakter og depoet (jeg har noen hvis ikke Rudskogen låner ut sine).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi trenger av mannskaper:

-Teknisk kontrollant (gjerne 2 stk så vi kan komme igang med førermøtet raskt)

-Banesjef (som da også styrer flaggvaktene og påslippet, avholder førermøtet, samt gjennomfører idealsporvisning)

-Instruktør(er) (som kan hjelpe folk som er ferske med banekjøring eller på den aktuelle banen med råd og vink).

-Flaggvakter (vi trenger 3stk på rudskogen i tillegg til en mann på påslippet, disse bør fordeles over 2 økter på 2 timer hver slik at man også kan kjøre litt. Et flott incentiv kan være halv pris på baneavgift (som sportsvognsklubben gjør det)).

Jeg kan sikkert stille opp på noen av oppgavene hvis det passer med datoen. Men skal vi rekke å gjennomføre noe, så bør vi få ut fingern snart. Snøen kommer fort (og høstmørket gjør kjøring vanskelig etterhvert, banen stenger uansett klokka 21.00).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil, flott! Jeg kan (selvfølgelig) ikke ta på meg verken idealsporsvisning eller førermøte, men er selvfølgelig med på de andre tingene. Har du noen formening om pris for en kveld? Regner med helgedager er urealistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjetil, flott! Jeg kan (selvfølgelig) ikke ta på meg verken idealsporsvisning eller førermøte, men er selvfølgelig med på de andre tingene. Har du noen formening om pris for en kveld? Regner med helgedager er urealistisk?

Tja, du kan vel ta deg av "alternativspor" visninga :lol:

Helgedager er det nok ikke flere igjen av, men ettermiddager pleier det å være en del av. Ser ut som det er endel ledig http://www.rudskogen.no/asp/sider.asp?menyKategoriID=33&sideID=114

Skal jeg spørre bookingdama (Grethe) om ca pris og tilgjengelighet for et kveldstreff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si 15 lapper da - tar vi 400,-/stk bør vi altså være rundt 40 mann. For 500,- trenger vi 30-35 stykker dersom kontigenten skal være halvert for flaggvakter og andre bidragsytere. Er det realistisk å få til? Det passer jo ikke alltid for alle.. og det er jo tross alt ikke allverdens aktive banekjørere her inne foreløpig, men kanskje det kan endres litt på med en slik uformell kjørekveld på Rudskogen? Tror det hadde vært knallmoro! Er nok mange som synes det blir litt "voldsomt" på BMWCCNs hovedtreff (mye folk og mange meget raske førere).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...