Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Her bør dere kreve forhåndsbetaling, hvis ikke kan bimmers fort bli sittende med skjegget i den berømte postkassa. Alltid en haug med folk som sier "JA!! kommer!!" Og så stiller under halvparten når dagen er kommet på Rudskogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M6 Bjørn, ja, det er en mulighet, men samtidig ser jeg også positive sider ved å holde det litt innenfor "våre" kretser - folk kjenner hverandre, eller kjenner noen som kjenner, altså tar man gjerne litt mer ansvar/hensyn og ikke bare holder på som man vil og gir blanke f... Det har vært tilfeller av det såvidt jeg har fått med meg. :? Ellers virket ikke den gjengen på Bilforumet som de mest seriøse...

Det som er, er jo at den økonomiske delen blir litt vanskelig sånn i forhold til at vi ikke er noen direkte klubb med en klubbkasse med kroner i, om ting skulle gå skeis. Ergo vil forhåndsbetaling være en fristende løsning..

Linn, helt greit hvis du bare får med deg nok damer! ;)

PS: Kate likte bedre å sitte på med deg på Våler enn med meg.. :shock: Og hun skal nok få låne bil igjen om det blir noe dameheat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst ikke bare jeg som hadde tenkt tanken om å lufte BMW`n! hehe...

Hva om vi oppretter en egen post med påmelding? Her kan folk melde seg på (bindende) å legge inn kontaktinfo! Er sikker på at vi blir over 30-40 stk! :D Vet ikke om det er mulig å reservere en kveld, slik at vi kan finne ut hvor mange som stiller? noen som vet?

Har liksom altid ville prøve å kjøre på bane, men er jo rimelig teit å kjøre mot biler som går så sykt mye bedre! Derfor burde vi arrangere dette, slik at alle (selv 316-gutta) får en mulighet til å lufte dyret sitt uten at man trenger å race supertuna skyliner etc.

Kan da ikke være alene om å tenke dette? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar: Ville anbefalt å gjøre dette til en prioritert tråd, evt. starte en ny tråd, for å få en del oppmerksomhet rundt den.

Tror nok det er myye folk ute på Bimmers.no som kunne tenkt seg å benytte seg av tilbudet, men treffer flere om tråden er prioritert, og står fast øverst! :wink:

Er jo en vanvittig bra ide, som burde bli en suksess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var visst ikke bare jeg som hadde tenkt tanken om å lufte BMW`n! hehe...

Hva om vi oppretter en egen post med påmelding? Her kan folk melde seg på (bindende) å legge inn kontaktinfo! Er sikker på at vi blir over 30-40 stk! :D Vet ikke om det er mulig å reservere en kveld, slik at vi kan finne ut hvor mange som stiller? noen som vet?

Har liksom altid ville prøve å kjøre på bane, men er jo rimelig teit å kjøre mot biler som går så sykt mye bedre! Derfor burde vi arrangere dette, slik at alle (selv 316-gutta) får en mulighet til å lufte dyret sitt uten at man trenger å race supertuna skyliner etc.

Kan da ikke være alene om å tenke dette? :D

Enig! Da kanskje jeg kommer med 5ern min ;) Tviler på at pappa lar meg låne 7ern til baneracing :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom altid ville prøve å kjøre på bane, men er jo rimelig teit å kjøre mot biler som går så sykt mye bedre! Derfor burde vi arrangere dette, slik at alle (selv 316-gutta) får en mulighet til å lufte dyret sitt uten at man trenger å race supertuna skyliner etc.

Kan da ikke være alene om å tenke dette? :D

Det kommer faktisk veldig an på fører'n hvor fort det skal gå rundt banen. På bane har vekt nesten alt å si for rundetidene! Men det er jo uansett positivt at flere får muligheten til å prøve ut seg selv og redskapen på bane. Det gir bedre sjåfører på veien og det skjer under trygge forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvsagt jeg med på, og trengs det noe hjelp til treffet, så hjelper jeg gjerne til. Bor jo ikke så langt unna, så har jo muligheten til å være der litt tidligere enn folk fra andre steder av landet.

Bra tiltak! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...