Gå til innhold

bimmers.no-banetreff på Rudskogen?


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

En dag kostet 20000,- for leie av banen...

Jeg sa jeg ville prøve privatbilen min på bane. Derfor jeg fikk hele regla.

Og, jeg er fortsatt for kun bimmers medlemmer, uansett hvor mange vi blir. Synes nå det er verdt såpass, er ikke akkurat ofte det kommer til å skje vil jeg tro.

Ja, da har du nok ordlagt deg feil. Banen er jo godkjent av bilsportforbundet, og da er det visse regler som må følges. Vi får se hva jeg får av svar på priser mm...

Men med 20.000 for en dag, så bør vi komme under 15.000 for en kveld.

Å bare så du vet det, Rudskogen er ikke morro når man kjører HELT alene på banen i mer enn 15 runder...

Det er nesten som å danse vilt på dansegulvet lenge etter at alle har gått og lyset er slukket, for så å oppdage at musikken er skrudd av og du får den følelsen av at du er forlatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 713
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, skjønner poenget ditt, men klarer vi å rote frem 20-30 stykker fra bimmers, så holder det jo.

Og vi for lage en konto, eller om vi da overfører til gunnar så han ordner med betaling og slikt evt.

Og som har blitt skrevet før, forhåndsbetaling.. :) Da er det jo det samme om alle møter opp, penga er jo inne uansett.

Dette har jeg tro på, får håpe på positivt svar da Kjetil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det kolonne nedover da Lien.. Jeg kjører vel muligens min på henger da men.. Kjipt å havarere nedi der og ikke få den med seg oppover igjen.

Høres bra ut ;) Men bare så det er sagt så kan det ikke bli altfor mye i kontigent for penga mine er ikke mye å skryte av om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått svar fra Rudskogen, men jeg venter på svar fra Gunnar. Har ikke sett han på MSN og ikke har han lest PM'n min heller. Noen som vet om han er sjuk eller opptatt med skolearbeid?

Beklager! Har ikke nett hjemme lenger etter tordenværet natt til tirsdag eller når det nå var. Linja er feilmeldt, så venter på at noe skal skje..

Det er bare å slå på tråden hvis det er noe som haster..

Velvel, når det gjelder arrangementet, så blir det jo litt kloss oppi både Gatebil og BMWCCN iom. at vi må så tidlig i september. Hva tror folket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke alle som vet det, men vi har fått mulighet 18 eller 19 september til en liten kveldsøkt på rudskogen, men vi må avbryte kjøringa rundt 19:30 pga solnedgang... Men hvis vi avholder førermøtet og teknisk kontroll fra klokken 16.00, så får vi endel tid på banen allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra kl 16 var litt sent synes jeg....kl 14 må da være bedre, hvis folk skal ta seg fri fra jobb osv uansett. Førermøte tar jo gjerne en halvtimes tid og teknisk tar tid (hvis det skal være like nøye som på BMWCCN med sjekk av bremsevæske osv) Så ca. 3 timer med kjøring fordelt på alle sammen, blir litt lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...