Gå til innhold

Mitt E36 prosjekt


mms
 Share

Anbefalte innlegg

bilde002dn4.jpg

bilde007ox3.jpg

bilde011yc9.jpg

bilde022tc9.jpg

bilde025vb0.jpg

bilde033ux0.jpg

97.mod 320i - påkostet 40 000 i år. Den har rullet 148 000km.

Beklager for at bildene ble litt mørke.

Fremtidige planer:

- Nytt Senkesett (60/40)

- Ny front (ble ikke fornøyd med den jeg satt på)

- Lyktelister

- Lyst på felger med mye kant:) så om det er noen som er på jakt etter nye felger vurderer jeg å selge mine ASA 19" FN1 felger (kun 4mnd gamle) hbo 10 000kr. Koster 16000 nye. Et skikkelig høstkupp!

Noen som har andre forslag til hva jeg kan gjøre med bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en fin bil det dere.. synd at det er så mørkt.. men åssen spoiler har du på?? tenkte å gjøre det samme som deg før.. med crom lykter foran.. men tror det er kulere med sota.. kan ikke ta et bile av bilen din på dagen da.. får vet ikke helt om jg vil ha sota.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[(...)

- Lyst på felger med mye kant:) så om det er noen som er på jakt etter nye felger vurderer jeg å selge mine ASA 19" FN1 felger (kun 4mnd gamle) hbo 10 000kr. Koster 16000 nye. Et skikkelig høstkupp!

Vær obs på (rett meg om jeg tar feil) at hvis du skal ha felger med original mye kant (dvs, at senteret på felgen er rett hele veien, og stikker ikke i en bue (f.eks.) utover, så vil dette være umulig på en E36. Dette fordi ET-et på E36 er såpass høyt fra før av, så det skal være umulig -> lovlig(/fysisk?) <- å ha ordentlig kant.

E34 er f.eks. skapt til å ha stor kant (lavt ET).

Bare et lite obs ;)

Likte veldig godt spoileren din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Ser ut som senteret her går utover i felgene, og dermed gjør at felgene får et bedre innpress (men også da ikke en flat "vegg" innerst).

Anywho... Er redd for at dette kraftig ødelegger prosjekttråden til mms. heh. Sorry! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, HVA heter den spoileren? Veldig pen :)

Og ang lykter vil jeg nesten strekke det så langt som å si at chromelykter er lagd for lyse biler (hvite, sølv osv.) og svarte for mørke biler.

Men kommer an på produsent og utseende.

Har bare sett enkelte lyse biler med svarte AE-lykter, og det slo ikke an hos meg. Passer best til en svart 3'er med et ellers svart "mafiapreg".

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...