Gå til innhold

-87 BMW E30 316 JOM og startec på plass


BMWM
 Share

Anbefalte innlegg

Var da veldig lite rust under for å være en såpass gammal bil. Heldig med den :)

Fin farge også etter lakkinga og med nylakka understell og litt foringer osv. mangler det i alle fall ikke på grunnlaget på en kongebil til våren :)

Bra jobba gitt!

*skulle ønske jeg hadde like godt med plass å skru på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var da veldig lite rust under for å være en såpass gammal bil. Heldig med den :)

Fin farge også etter lakkinga og med nylakka understell og litt foringer osv. mangler det i alle fall ikke på grunnlaget på en kongebil til våren :)

Bra jobba gitt!

*skulle ønske jeg hadde like godt med plass å skru på*

takk får d:D

ska skifte ut alle foringane på bakakslingen, å teke drivmansjettane i samme slengen:P

ja, e deili me go plass å skru på, åsso rett utafår husdøra også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fet farge, litt synd det bare er en 316. men super førstebil da! som ikke bruker en dritt på mila. hehe, lykke til

grei nokk førstebil synst ej, å viss ej bytta til 318i motor blir den nokk enda billigare i drift:P bruka midre bensin dei en forgassarane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget finn e30.

Ka i allverden e ovatrol pg arkanol ?? hvor kan du kjøpe det? og hva er det godt for ?

ovatrol e for å stoppe rusta, arkanol (d svarte) e rustbeskyttelse d også men stoppa ikkje rust som allereide e der, derfor he ej på 2 strøk ovatrol først å deretter 2 strøk arkanol ( som e utblanda me ca 20% ovatrol får å få den litt tynnare å meir effektiv)

ej kjøpte d hos lokal malarforetning;)

håpe du fårsto d no:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja naboen har en 318. vurdert stærkt å kjøp den. strøken 2 dørs 88 mod til 6000..

går faktisk mye bedre en 320`en min. men 2 liter 6er går jo søppel da.. er godt å se noen lager liv igjen i en gammel bmw:)

kan hende d:P he hørt att bmw sine firesylindra motora faktisk ska vere meir slitesterke en sekssylindra, mindre feil på å sann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt du he jort me bile din va nydeli :D Det e vel ikkje tifeldivis du so jobba på bilvarehuse? He vel ikkje lyst å sveise inn nye kanala til mej vel? :)

hehe, takk får d;) jobba på bilxtra ej, he nåkk nåkk me min får å sei d sann:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...