Gå til innhold

Den StOoOrE BMW-nevnt-i-media-samletråden!


aloebiz.net
 Share

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Basse Lusk skrev:

Undersøkelse viser at BMW har de frekkeste sjåførene. Dessverre kjenner jeg meg litt igjen her ... Men de aller frekkeste, uten sammenligning, det er taxisjåførene! Den næringen burde vært ordentlig konkurranseutsatt, da tenker jeg vi hadde fått litt mer ro og flyt i trafikken.

Litt snodig at Tesla ikke er nevnt her. Mye frekk kjøring fra de også. Det gjelder i grunn de som kjører E-Golf/GTE også.

Toyota førere er ofte litt FOR rolig også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne undersøkelsen er jo laget for å være click-bait.

Volvo både som #2 og #4 i hver sin liste. Det er bassert på hva folk mener og da er det fritt fram for "biased opinions" og ikke minst så spiller mengde biler av et bestemt bilmerke på veien inn.

Ingen som husker han i SEAT som ikke blinka og kryssa 2 felt på motorveien samtidig, men er det en BMW som kjører for fort eller en Audi som kjører for nærme brenner det seg inn i hjernen på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎13‎.‎06‎.‎2017 at 17.15, Basse Lusk skrev:

Undersøkelse viser at BMW har de frekkeste sjåførene. Dessverre kjenner jeg meg litt igjen her ... Men de aller frekkeste, uten sammenligning, det er taxisjåførene! Den næringen burde vært ordentlig konkurranseutsatt, da tenker jeg vi hadde fått litt mer ro og flyt i trafikken.

I Oslo er det motsatt. Taxisjåfører flest sitter i koma og fikler med samband/tlf og kjører 20 km/t under fartsgrensa, blir stående på grønt lys, parkerer midt i veien, bruker ikke speil, bruker ikke blinklys og kjører generelt utrolig ineffektivt.

Har enda ikke klart å "sile ut" noen spesielle merker som verstinger i Stor-Oslo, men gjengangeren er at folk som kjører Toyota og Mercedes ligger først i køen og utviser minst sosial intelligens, med Volvo-sjåfører på bronseplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
On ‎22‎.‎08‎.‎2017 at 7.46, Dweezil skrev:

Og verden er en M4 fattigere... (har tydeligvis ikke hørt om 'banekjøring', han fyren der)

http://drm24.no/nyheter/trafikkulykke-i-havnegata-1782226

Nå må du roe ned dramaet...Du er verre enn alle clickbait-nissene på youtube. Bilen ser relativt hel og pen ut utenom bakstillingen. Dog er det verre med 407en (ikke 406)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 22.8.2017 at 7.46, Dweezil skrev:

Og verden er en M4 fattigere... (har tydeligvis ikke hørt om 'banekjøring', han fyren der)

http://drm24.no/nyheter/trafikkulykke-i-havnegata-1782226

Men det ser ut som verden ble en Peugeot 407 og en Peugeot 307 fattigere også. Da er det ikke så ille at det ikke er godt for noe mener jeg 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...