Gå til innhold

Norges største BMW-forum!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det faktisk OSS! :D

BMWCCNs diskusjonsforum, som hele tiden har vært det største, hadde sitt første innlegg i mars 2001, mens bimmers.no (den gang under navnet BMWGuiden.no) hadde sitt første innlegg i mars 2003. På tross av 2 års forsprang fordel BMWCCN, har vi på bimmers.no nå passert antall innlegg på BMWCCNs forum, og er nå Norges største BMW-forum i antall innlegg! :o

Vi har i dette øyeblikk 334.232 innlegg (339.560 inkl. slettede innlegg), mens BMWCCN har rundt 330.300 inkl. slettede innlegg.

At vi har klart dette, som et gratis nettsted, mot en klubb med nærmere 3000 betalende medlemmer, er egentlig ganske utrolig.

Jeg retter herved en stor takk til alle som har bidratt, og håper det fortsetter i uoverskuelig fremtid! Jeg skal ihvertfall forsøke å gjøre mitt slik at vi kan utvikle oss videre.

Jeg ønsker også å benytte anledningen til å takke E46Hazey (Stian) for donasjon av en flott IBM dual xeon-server med SCSI-disker og hele pakka. Jeg er usikker på om den klarer hele bimmers.no på egenhånd, men den blir perfekt om jeg må fordele lasten på to maskiner. Det som mangler nå er et sted å plassere den, og eventuelt en boks til - på en OK og stabil linje. Kan du bidra er det bare å kontakte meg på PM, mail gr@bimmers.no eller 913 00 261. Kun seriøse henvendelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var hyggelige nyheter og ikke minst er det et resultat av et godt konsept som har medført at vi i dag har mange aktive medlemmer som skriver mange innlegg. Vi skal naturligvis gratulere hverandre, men den største takken skal Gunnar ha for at han dro igang bmwguiden og senere omleggingen til bimmers... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en topic oppe for ca 1,5-2 år siden der jeg husker vi kommenterte hva vi trodde om framtiden på bimmers.no, og da husker jeg at jeg sa noe ala at det vil ta et par år så er vi det største BMW forumet i Norge, med den største kompetansen. Nå er vi ihvertfall det største og har personer her inne med et vanvittig kunnskapsnviå!

Jeg er imponert!

Gunnar, du skal få en stor del av æren for at dette forumet fungerer så bra som det gjør idag, og uten en så "oppegående" admin som deg hadde ikke forumet vært der det er idag! :applause:

La det fortsette slik! :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Fra en som startet hos BMWCCN-forumet men som er blitt mer aktiv her. Er fortsatt på BMWCCN men ikke like hyppig og aktiv som tidligere. En oppgradering av forumet der vil nok gjøre seg. Men det er en annen diskusjon. :)

Stå på Gunnar! Du gjør en kjempejobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra forum :) har ikke vært her så lenge, men folk er positive i forhold til visse andre forumer..

Størst er sikker bra, men bedre å være det beste forumet ;)

syns det mye topicer om Audi og andre styggedommer, derfor så har jeg tenkt å melde meg inn i BMW CCN :) er nok litt for DiaHard BMW fan for dere kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...