Gå til innhold

Norges største BMW-forum!


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Eit lite spm, ser på den der antall medlemmer sånn av og til, og ser det øker ganske kraftigt! Nokon som har oversikt over kor mange nye medlemmer det blir på 24 timer? Ei uke? Ein mnd?

EDIT: 9. November Klokka 1945 er det 5001 medlem. Lure på kor mange det blir i morra? 8)

Det kan du se selv ved å f.eks velge synkende sortering sammen med "Ble medlem" sortering... bare i dag er vi ni flere enn i går (et av de nye medlemmene tror jeg imidlertid at vi sletter som et spammedlem)... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vil bare føye meg inn blandt gratulantene. Utrolig bra nettsted dere har laget! Brukte mye e34.de og bmwsyndikat.de før, men er kun på bimmers nå. God stemning og utrolig mange dyktige folk her! Ellers så var det noen før her på tråden som synes det var "feil" å diskutere Audier etc. Er vel greit det, morsomt å høre hva andre driver med, alltid noe å lære fra andre miljøer også. Hadde vært OK å hatt banetreff med VW-Audiklubben feks, kunne sikkert utvekslet en del erfaringer og blitt kjent med nye likesinnede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slenge meg på å virkelig gratulere Bimmers.no og ikke minst Gunnar med et strålende og vellykket forum. Takk!

-Hyggelige folk, stort sett, og mye gode svar å få, det er bra!!

-Ikke rart dette til slutt ble norges største, da jeg personlig syns det virker litt for rotete på bmwccn sitt fora. Men er vel en tilvendingssak det også, som alt annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...