Gå til innhold

M3GT i "vinterdvale"


Tommy
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 748
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Brukte du noe annet enn kun avfetting under bilen for å få vekk all dritten?

Nei, bare avfetting, og høytrykksspyler, men det blir nok en runde med tannbørste og lampeolje, når jeg får den opp på bukker i garasjen.

Men bilen har gått i Italia, og Frankrike, før jeg kjøpte den, så det er ikke så mye graps under, i forhold til en bil som har gått på norske vinterveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er mange som sitter og klør seg i huet når du gjentatte ganger skriver GRAPS, Tommy. :D

Forøvrig et av verdens beste ord. Til og med samboeren min (østlending) har adoptert det ordet. ;)

OK, men for oss som ikke daglig tar pulsen på det norske språket... eksakt hva betyr "graps" ?.... det samme som "gruff" ?... eller... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det er mange som sitter og klør seg i huet når du gjentatte ganger skriver GRAPS, Tommy. :D

Forøvrig et av verdens beste ord. Til og med samboeren min (østlending) har adoptert det ordet. ;)

Det er da "MØKK" for dere som ikke vet hva graps er 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen så ble det polering på meg også. Ble litt for inspirert av denne tråden, og siden jeg ikke har noen BMW som trenger polering, så måtte jeg ta ett tak i samboerens Clio. Hun hadde kjørt på en nyasfaltert vei, og bilen var helt svart på den ene siden.. Bilen hadde heller ikke blitt polert på en stund. Etter noen timer med vasking, tørking og polering, så ble den lille gule Clio`n som ny. Takk for inspirasjonen Tommy! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I helgen så ble det polering på meg også. Ble litt for inspirert av denne tråden, og siden jeg ikke har noen BMW som trenger polering, så måtte jeg ta ett tak i samboerens Clio. Hun hadde kjørt på en nyasfaltert vei, og bilen var helt svart på den ene siden.. Bilen hadde heller ikke blitt polert på en stund. Etter noen timer med vasking, tørking og polering, så ble den lille gule Clio`n som ny. Takk for inspirasjonen Tommy! :wink:

Hehe... minuset med FWD.. spinner driten opp langs sidene på bilen. Var på glattkjøring (for moroskyld) med FWD-bil for noen år siden. Hele bilen var dekket av olje etterpå... :roll:

Men.. Har du ingen M3er for tiden Raymond??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men.. Har du ingen M3er for tiden Raymond??

Den ene er solgt, og den andre er delvis demontert, så ikke noe vits i å polere den enda. Den skal jo også lakkeres etterhvert.. Kommer nok en prosjekttråd etterhvert.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...