Gå til innhold

Artig historie om traktor og fotoboks


Glenno
 Share

Anbefalte innlegg

Var her i forrige uke på bryne i jobb sammenheng da jeg hørte en historie om traktor tatt i fotoboks.

Greia var at enn person hadde satt inn sveisen med voks slik håret lå rett bakover som han skulle hatt en høy hastighet. Personen hadde satt seg på en traktror og parkert foran en fotoboks. En mc sykkelist hadde vist nok hatt en høy forbi noe som utløste et bilde.

He he ser for meg dette komiske bilde selv om det er streng tatt var ulovlig.

Hørt snakk om at dette hadde det blitt etterforsking av så vet ikke utfallet. Noen i område som sitter på mere om denne historien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hørt om denne historien. Traktoren var en gammel gråtass ;)

Tror faktisk dette kan ha skjedd. Hvis motorsykkelen kjører i 240+ har nok fotoboksen problemer ja.

Husker de testet dette på top gear men hvor fort de kjørte kommer jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne historien tror jeg faktisk er sann. Mener bildet henger på en politistasjon inni de traktene der. Historien var at (g)råtassen også hadde henger. Og alle som satt på hadde hatt voks i håret så det så ut som om de kjørte forj**** fort. I tillegg hadde de ståltråd i skjerfene sine for å få maks effekt. Husker ikke helt hvor fort det gikk men tror ikke det var over 200 km/t. Må nok ha vært av en stor type motorsykkel slik at det ble registrert også med tanke på vekt.

Tror også det er en avisartikkel om det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er merkelig. Mange andre forum som også leter etter det bilde. Jeg MENER jeg har lest en avisartikkel om det her. Og det handlet ikke om den her historien, men at en lensmann eller noe ble intervijuet om en annen episode, og at det da ble referert til den saken her, der det sto at bildet hang på politikontoret i aktuell bygd. jeg VET jeg har lest den artikkelen. Jeg bare VET det..

:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...