Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Fikk endelig handla meg bil idag, og valget falt tilslutt på 328. Også jeg som bare lette etter 320! :) Bilen er helt fantastisk å kjøre, kvikk på gassen og bunndraget som kommer som et skudd ;)

Det er en -96 modell 328i touring, 150k på telleren ca og den er senket 30/30 med Eibach fjærer på Bilstein dempere. Står på 17" M-contour 2 sommer og vinter.

Digital klima, antispinn+traction, cruisecontrol og kjørecomputer er blant utstyret på bilen.

Den har også noe styling, bl.a M3 front og sidelister. ATE slissa skiver foran. Hvite blinklys hele veien + sota foran. Er også stort Green filter montert, noe som VIRKELIG er hørbart ;)

Mangler dessverre sport/skinnseter, men motoren på denne bilen veier absolutt opp for dette. Skinn kan evt komme senere ;)

Andre planer for bilen er diverse snacks innvendig, samt bytte lykter foran til angeleyes og montere i xenonkit. Vurderer også å sette på facelift grillen med nye typen nyrer. M3 sideskjørt bør komme :) Blir vel en oppgradering av bremser etterhvert og, iaf klosser og kanskje slissa skiver bak.

Dagen idag har stort sett bare vært et smil bak rattet, og har ikke tatt noen bilder da det var for mørkt. Her er et par bilder fra annonsen:

8_-1625622815.jpg

8_-1374820641.jpg

8_1710745460.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil thomas ;)

Dette her blir skikkelig bra, du får ta deg en tur nedover så jeg får sett på nye gliset samtidig som vi kan deale litt deler osv ;)

Forventer å se samme entusiasme som du hadde med is'n... kjenner jeg deg rett så kommer det til å skje litt framover med denne bilen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...