Gå til innhold

Min E36 M-tech 328i touring


Dr_S
 Share

Anbefalte innlegg

Har idag bestilt av av lister nytt rundt bilen, bortsett fra M-listene på siden. Fant også ut at innsugsbelgen var dønn morken, så blir en ny slik og :) Må vel få på de nye rondellene en dag også, men lurte på å ta det etter polering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike, ble fint... Må se å få ut fingen og montere mine som ligger å støver jeg også!

Gikk forbi posthuset akkuratt i det dagens pakker kom, og så pakken min med nye blinklys fra GS inni den ene vogna :P Lite lyst jeg hadde å dra ut den, men må nok vente til i morgen, siden de var stengt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer!

Raymond: Jada, jeg vet det, men alle kaller det for computer, hehe

litt OT :P

Det er vel også digitalt speedometer på denne.. jeg har iallefall det på min...

hvis du holder inne 1000/10? eller de to ytterste da:P

sånn att du kan skrive kode.. så skriver du 41 og trykker set så får iallefall jeg digitalt speedometer der:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steffan, syns lite merke er litt stilig, men er ikke bestemt ennå hva jeg gjør. Rondellene tar jeg med på Kepler ja :)

He he, du har jo BMW som det går ann å skryte litt av. Blir liksom ikke helt kult med 520 på hekken min :lol: .

Jeg kommer til å montere nye matter i nypussa Touring på Kepler 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok litt bilder idag da etter vasking:

IMG_0144.jpg

IMG_0142.jpg

IMG_0139.jpg

Byttet også denne gummislangen som står på innsuget, temmelig utslitt. Var forrsten trangt og jævlig å bytte den, pga diverse elektronikk som står i veien.

IMG_0145.jpg

Bestilte meg nye originale stoffmatter og nye sota sideblink foran fra KOED. Osram Cool Blue H1 pærer ligger klare til å settes i tåkelysene ;)

Begynner bli klar for helgens aktiviteter nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...