Gå til innhold

BMW Quiz - vinneren hoster opp et nytt spørsmål.


Lien
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har lest meg litt opp og synes trefargen (eller imitasjonen) er mistenkelig lik den som kalles " Vavona redwood" som ble tilgjengelig til E38 740i i en ZSP-option, sportspakke. Denne inkluderte også 18" hjul, shadowline eksteriør og lavere utveksling.

Altså: E38 740i med sportspakke mellom 99 og 01 er mitt siste svar..... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er uten tvil en E38 mht. formen på dørlistene og den lille knekken i bakkant. Etter det jeg kan se dreier det seg om en litt spesiell modell og går derfor utfra at det er en E38 iL. Jeg tror derfor også at det kan dreie seg om en individual modell. Stemmer dette..? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe

Dette er ikke e38 740 nei.. Den ser ikke sånn ut :P

Trudde denne skulle være lett jeg :P

Dere er jo inne på riktig karosseri..

Kan vel si at B12 Alpina også er lik denne, men hvorfor har den det og hva er det som er likt på B12'n og denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel si at B12 Alpina også er lik denne, men hvorfor har den det og hva er det som er likt på B12'n og denne.

Siden du ikke direkte har svart på om det er en Individual bil antar jeg fortsatt at det er det det dreier seg om. Trelisten som er mellom for og bakdør er både på Alpina B12 og E38 individual

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E38 750i eller 750iL... det er V12 motoren disse to modellene har til felles med Alpina E38 B12... eller ?... :?

Korrekt svar. :)

E38 750iA er den eneste i E38 som har trelist ved dørstolpen. Vanlig e38 har bare vanlig plast eller samme farge som taktrekket nedover hele.

E38 750iA har også "taklyset" bak utført i treverk. Samt baksiden av forstolene og håndtaket på armlenet bak er også i tre.

B12 Alpina er jo bygd på 750n så jeg vil tro at den også har disse trelistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...