Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal holde øyne og ører oppi i staden jeg! Har vært biltyvjakt på bimmers før så er ikke umulig at det skjer igjen ;)

Heller ikke umulig at det er et brødhue som cruiser rundt i oslo nmed den heller.

Uansett, en veldig kjedelig sak for deg! Men du får ikke igjen noe på forsikring pga ikke skilter eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen hadde nett vert på ruterknekt i oslo for ny frontrute da den gamle gjikk i stykker, da han eg kjøpte bilen med skulle kjøre den til biltilsynet blei han seff stoppa av politiet, da tok dei skilta av bilen og han måtte plassere den på nærmeste bensinstasjon for og få tak i en henger!!

den sto der bare i 2 timer før de kom en lastebil foran camera og da lastebilen forsvant var og bilen borte men dørlåsen låg igjen på bakken!!

og dette skjedde midt på høylys da ca kl. 14.00 i oslo

eg vil tru at dei som stjal bilen har vert dyktige og virkelig viste ka dei gjor, for rattlås og alt må jo brytes opp!!

Det var Lasse Tony richvoldsen som skulle ordne med ting på biltilsynet for meg!!

ring som sagt så raskt noe blir oppdaget...

takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen hadde nett vert på ruterknekt i oslo for ny frontrute da den gamle gjikk i stykker, da han eg kjøpte bilen med skulle kjøre den til biltilsynet blei han seff stoppa av politiet, da tok dei skilta av bilen og han måtte plassere den på nærmeste bensinstasjon for og få tak i en henger!!

den sto der bare i 2 timer før de kom en lastebil foran camera og da lastebilen forsvant var og bilen borte men dørlåsen låg igjen på bakken!!

og dette skjedde midt på høylys da ca kl. 14.00 i oslo

eg vil tru at dei som stjal bilen har vert dyktige og virkelig viste ka dei gjor, for rattlås og alt må jo brytes opp!!

Det var Lasse Tony richvoldsen som skulle ordne med ting på biltilsynet for meg!!

ring som sagt så raskt noe blir oppdaget...

takk for svar

Vet du 100% sikkert at politiet klippet skiltene da? Den story`n der hørtes ikke heeelt tro ut! Men det er self kun spekulasjoner. Kan jo selvfølgelig være rene tilfeldigheter! :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bare ringe biltilsynet så får du oppgitt om skiltene ble klippet og hvor.. Dette har jeg gjort selv ganske nylig med en bil jeg har solgt..

Jævli kjipt og du har min dypeste medfølese her..

Er enig med de andre om at det lukter litt ang selger.. Han kan jo ha knekt dørlåsen et annet sted han eller hatt en gammel en for den saks skyld og rett og slett bare nøkkelkjørt den videre.. Dette virker veldig planlagt med den lastebilen bl. annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...