Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

eg kjøpte bilen sommeren 2005, og ifølge selger osv var bilen godkjent ombygget da, eg skeiv ei tileggskontrakt asom de sto at vist ikkje bilen var slik den var i salgsannonsa kunne eg heve kjøpet!

eg kjørte heim med bilen eg, da selger fortalte at han måtte sende opp godkjenningspapira osv pga han som hadde dei var på ferie, dom som eg var gjekk eg me på de. Og alså no etter så lang tid fekk dei ut fingeren og skulle prøve og godkjenne den på biltilsynet, noe den ikkje var da eg kjøpte bilen!!

så bilen er jo ikkje slik den skulle vere i kontrakta, så får selger bilen ned igjen og skal ordne opp i alt, så plutselig forsvinner bilen!!

Lasse tony richvoldsen er ikkje selger men kompis av selger som skulle ordne me alt mulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan bli gal av mindre! :evil: Kjempe-OT: Hva slags senkesett er det på den bilen? Det var j..... tøft!

dagens "eier ikke medfølelse" :?

hanstiig: gjelder å holde godt følge på dele fronten fremover! disse er jo dyre i deler.

håper du er heldig å finne den hel selvsagt.

ser folk nevner østblokk land etc.. hvordan er det å tipse tollere om slike ting?(de har kanjse mer enn nok annet å gjør på) man kommer jo ut av norge på røde prøveskilt men ikke stort lengre.

Hvis du hadde lest innlegget mitt skikkelig så hadde du sett at jeg synes det er fælt at dette skjedde, samtidig skrøt jeg av bilen, er ikke det medfølelse? Skrev at det jeg spurte om til slutt var kjempe-OT(altså OFF TOPIC). Var ikke meningen å forulempe eieren her, du har all min sympati! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kjøpte bilen sommeren 2005, og ifølge selger osv var bilen godkjent ombygget da, eg skeiv ei tileggskontrakt asom de sto at vist ikkje bilen var slik den var i salgsannonsa kunne eg heve kjøpet!

eg kjørte heim med bilen eg, da selger fortalte at han måtte sende opp godkjenningspapira osv pga han som hadde dei var på ferie, dom som eg var gjekk eg me på de. Og alså no etter så lang tid fekk dei ut fingeren og skulle prøve og godkjenne den på biltilsynet, noe den ikkje var da eg kjøpte bilen!!

så bilen er jo ikkje slik den skulle vere i kontrakta, så får selger bilen ned igjen og skal ordne opp i alt, så plutselig forsvinner bilen!!

Lasse tony richvoldsen er ikkje selger men kompis av selger som skulle ordne me alt mulig

Synd med bilen:(

Men, hva i all verden er det du skriver??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...