Gå til innhold

Magnus sin E34 Banebil M50 Turbo 717whp 899wnm


Magnus_bmw
 Share

Anbefalte innlegg

Veit det er en 5 år gammel tråd, men ble ganske så nysgjerrig på hva som har skjedd med denne i de siste åra ;)

Hehe, Sh**t happens, og i oktober 2009 var det min tur tydlighvis... Bilen var inne til omlakkering/reklamasjon for den tiligre lakkjobben. En ettermiddag satt jeg i arbeidsbilen på vei hjem ifra jobb og hørte på radioen. i Nyhetene nevner de at ett lakkverksted i Askim står i full fyr.... Jeg får med en gang en dårlig feeling.. Ikke uten grunn!

luq659enz7dwxrbl0f86.jpg

kl8wj6c7jjoh1tv82cct.jpg

9dwb1r8m6dl5wek1j70b.jpg

9wlxy9joj9odu27e5rpk.jpg

Enden på visa var at verkstedet ikke hadde dekkende forsikring og det hadde ikke jeg heller :(

I tiden fra den gang til i dag har det vært litt forskjellige biler i bilparken, men i dag er Brukisen en Audi S6, men det er også en E34 :D Banebilen min, som jeg driver og tukler med atm.. Her er det "function before fashion" for alle penga, heehe.

Sneak peek :)

cgdq48fz141j553qv39v.jpg

fstwvanvkdnj2r0a0v20.jpg

v0o2govdfazcbw9w8zw6.jpg

u2ua2e97n9k0gvegsd3q.jpg

1jvj4lf6qm6y21k1zekf.jpg

9lxd5tynwe670m6dox4r.jpg

xe93dwniqkmul19rbrbb.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så kjipt da :( Men bra man er på beina igjen etter noe sånt :) har selv holdt på med e34 siden 2003, men i fjor sommer så solgte jeg min tds, men har så utrolig mye deler liggende, he he. har en audi S4 jeg da, som skal oppgraderes noe ;)

Idag kjører jeg en gammel mercedes 290tdt etter salget av tds`n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så kjipt da :( Men bra man er på beina igjen etter noe sånt :) har selv holdt på med e34 siden 2003, men i fjor sommer så solgte jeg min tds, men har så utrolig mye deler liggende, he he. har en audi S4 jeg da, som skal oppgraderes noe ;)

Idag kjører jeg en gammel mercedes 290tdt etter salget av tds`n

Hehe, den som gir seg er en dritt har jeg lært ;)

C4 er jo ikke feil det heller da :) Noe modifisert min også, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen så kjipt da :( Men bra man er på beina igjen etter noe sånt :) har selv holdt på med e34 siden 2003, men i fjor sommer så solgte jeg min tds, men har så utrolig mye deler liggende, he he. har en audi S4 jeg da, som skal oppgraderes noe ;)

Idag kjører jeg en gammel mercedes 290tdt etter salget av tds`n

Hehe, den som gir seg er en dritt har jeg lært ;)

C4 er jo ikke feil det heller da :) Noe modifisert min også, hehe.

Har holdt på med mye bmw i de siste 8-9 åra, men nå er det en liten pause.

Ble som sagt en merce som bruksbil.

S4 er blitt påkosta en god del,ang trimm deler, for bare bytta rådene, så kan jeg ta ut ca 500hk med det jeg har kjøpt :mrgreen: men har ikke fått montert en dritt ennå. ble jo huskjøp ca en mnd etter bilkjøpet, og en masse oppussing på hus, så ble det ikke tid med bilen. håper jeg kan få gjort noe med den sanrt. noe jeg har håpet på et halvår nå :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Progress! :) Rekker forhåpentlighvis noen runder på isen i vinter :)

Lagt nye fuellines AN8 T/R

e0q7po9hgddj7nnc6390.jpg

Dratt den berømte bolten i veiva med 410Nm med denne tassen. Ny bolt og kile.

gi8a03pupl3rs87lywlg.jpg

Lite uhell med sveisen, sånn skal man ikke legge fra seg mig`n.

7di0t5e1ja0r77xeiuo6.jpg

Ny planet/sjekket topp med 2 innsugskammer, cooperring pakn og Arp i blokka.

Har også revet vekk ALT av org ledningsnett for motor, nytt skal inn.

lay0bow5wa7zx0ki81ha.jpg

Topp ferdig montertog timet. prøvemont av div for tilpassing av rørgater og eksos :)

yxe1e2isahv2odoepryd.jpg

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her skal man ikke klage! gromt :)

Thx, ikke feil din heller :)

så ikke mye bra ut den e34'en din etter den brannen.. men den nye ser veldig lovende ut, kjipt med sveisetråden til migen da :P

Hehe takk for det.

sveiser du med alutråd? mig altså?

Nei, tigger alu og rustfritt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var tig ja ;) begynte å lure litt. kjøpte meg selv et tig apparat i fjor, megatronic 400 et eller annet ;) men ikke fått prøvd det ennå pga strøm og gass. må jo ha Argon, ikke at det er et problem men må skaffe. må også bytte spissen på pistolen, er ment for veldig tykkt gods :P for jo ikke mindre lyst å få det igang med å se andre sveise med tig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...