Gå til innhold

Magnus sin E34 Banebil M50 Turbo 717whp 899wnm


Magnus_bmw
 Share

Anbefalte innlegg

Saker :D

Hehe, kommer seg etterhvert :)

Nok en miniøktt på verkstedet.

Laget feste for nye coiler:

01wopmyooiav9nxa28d9.jpg

Montert Led moduler i dasj for 2stegs shiftlight og Oljetrykk/launch indikator. 2 fargede led moduler rød/gul:

6bjrun81auipr6yy00ap.jpg

52pg4qjymr3cs1atrm65.jpg

Grovtilpasset plassering av IC, skal lage sikkelige fester og sveise om stussene ut av ic så de får vinkel dit de skal

IC på bildet skal ikke brukes og er defekt, men har en spell ny helt lik som skal inn når alt er tilpasset:

f75is5gdiqhchmjn7n1c.jpg

OG litt morro, måtte bare mobbe katten siden jeg fanget musen før den :twisted: Katt ikke fornøyd :lol:

j1pt92bi0wupuj6a365f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må eg følge med ;)

Alt ser veldig bra ut!! ;)

Til slutt eit lite tips, eg har samme hydr håndbrekk...Kan vere ein idè å forlenge den litt for og få litt moment så du veit det, den er heilt grei men til tider må man nappe ganske bra for og få låst hjula ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spent på hvordan denne kommer til å virke! hørte jeg sigdal i feb?? :D

Hehe, er spent selv jeg! :) planen var jo og få spikket litt på iskjøreskilza i vinter da, så satser på det :)

Bare og stikke innom og inspisere en dag vettu ;)

Her må eg følge med ;)

Alt ser veldig bra ut!! ;)

Til slutt eit lite tips, eg har samme hydr håndbrekk...Kan vere ein idè å forlenge den litt for og få litt moment så du veit det, den er heilt grei men til tider må man nappe ganske bra for og få låst hjula ;)

Takk for det! Hyggelig med positive kommentarer og tips/inpill fra folk :) Skal ha det med brekket i bakhodet, blir vel og prøve først før jeg skjøter in noe. Hvordan har du koblet dit? Med prioriteringsventil eller i serie med bremserørene?

kult prosjekt.. skal du kjøre fort eller sidelengs?

Thx! Blir vel først og fremst sideways, men har veldig lyst til og prøve og få kjørt litt fort på grus/skogen/bakkeløp på sikt, men det får tiden vise. Skal først plages på isen :)

------------------------------------------------

Skulle hatt mere tid i verkstedet, men noe blir det jo.

Endelig ferdig med IC plassering og nye IC har funnet plassen sin:

r7xfgvgw8bjr4f2o1ef9.jpg

Begynt og sveise trykkrørgater :)

b8lxp0b0zmv7tsj7zqyv.jpg

Fikk mekket en konsoll som skal huse brytere for funksjoner i sprutet, spak for hovedstrømbryter"utemontert vaier inn", sikringsholdere og slukkeanlegg co2.

1upmgb1wit6j8l9gsx4e.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afr muttere og sensorer? Er det vanlig å kjøre med flere? Kan du i tilfelle forklare hvorfor.

Dette ser foresten bra ut resten, artig at du satser på M50, begynner å like de motorene bare bedre og bedre ;)

Mvh

Håkon

Hehe, skal bare ha en afr innkoplet, men liker alltid og sveise inn 2 muttere da tuneren skal inn med en til ved kjøring i rulla. Liker også og ha mulighet for og avlese egt og trykk etter turbin ved behov ;)

Takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...