Gå til innhold

Noen som får www.bmwccn.no til å funke?


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 848
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var et problem som kom søndag med en ukjent feil, men servern starta som normalt på mandag formiddag. I dag har servern gått rett på trynet, er hele disksystemet som har stoppet. Restore osv sjer vel i morgen formiddag.

Og ja, vi jobber med nye sider også, det arbeidet blir ikke berørt av denne driftstoppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare vi skal se borgertoget eller noe sånt i Horten kl. 16. Så bærer det nok avgårde på ferja direkte derfra. Må vel bruke formiddagen i morgen på å hente det vi skal ha med oss til Rudskogen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En backupløsning av Hordaland sin lokalside er lagt ut på denne adressen:

http://www.hattertainment.no/bmwccn/

Det viser seg at å rette feilen på hovedserver kan ta litt tid ja.... hmm...

Nydelig Geir, nå begynte jeg å bli alvorlig bekymret, men jeg ser jo at det blir prioritert riktig i hovedklubben og, så alt blir jo bra igjen nå, Phuuu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror bare vi skal se borgertoget eller noe sånt i Horten kl. 16. Så bærer det nok avgårde på ferja direkte derfra. Må vel bruke formiddagen i morgen på å hente det vi skal ha med oss til Rudskogen..

Her i Århus blir det knallvær i morgen og da blir det feiring i hagen med grillings og god rødvin. Vi har dessverre ikke et norsk flagg så vi får nøye oss med et flagg som er 2/3 norsk på flaggstangen. Den norske studentforeningen/kolonien (teller ca. 1500 personer) har et årlig opplegg i forbindelse med dagen i Århus, men det har jeg aldri vært med på. Jeg går ikke i tog og da vi bodde i Oslo feiret vi som regel dagen med å gå en lang tur i Nordmarka... og vi møtte faktisk ganske mange mennesker... :lol:

Du får ha lykke til med konsulentoppdraget hos BMWCCN i morgen Kjetil... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...