Gå til innhold

Månedens bil juli 2007 - E30 M3


 Share

Anbefalte innlegg

Månedens bil juli 2007

0707_00.jpg

Bil

'87 BMW E30 M3

Eier

Stian 'mAZE' Gudbrandsen

Generelt

Importert fra Tyskland og første gangregistert i Norge i fjor. Jeg er andre eier i Norge.

Motor

Original S14, med supersprint effektanlegg og snart carboninnsug

Dekk/felger

Keskin KT1 8,5x17" og 10x17" m/Toyo 215/40-17" og 245/35-17"

Interiør

El. Vinduer

El. Speil

El. Soltak

Sort/grått skinn interiør

Skinnratt og girkule

Sentrallås

Kjørecomputer

Eksteriør

Carbonleppe

Carbonflaps (i skrivende stund ikke montert, kommer veldig snart)

Original sotede baklamper

Hvite blinklys foran

Hullventilerte bremser foran og bak

0707_01.thumb.jpg 0707_02.thumb.jpg 0707_03.thumb.jpg 0707_04.thumb.jpg 0707_05.thumb.jpg 0707_06.thumb.jpg 0707_07.thumb.jpg 0707_08.thumb.jpg 0707_09.thumb.jpg 0707_10.thumb.jpg 0707_11.thumb.jpg 0707_12.thumb.jpg 0707_13.thumb.jpg 0707_14.thumb.jpg 0707_15.thumb.jpg 0707_16.thumb.jpg 0707_17.thumb.jpg

Din bil her?

Ønsker du at din bil skal bli månedens bil og figurere på forsiden av bimmers.no til glede for nærmere 200.000 (per dags dato) besøkende hver måned? Send tilsvarende info som ovenfor, inkludert bilder i bra kvalitet (så store som mulig, men legger de som regel ut i 800x600), til post@bimmers.no! Vil du bare vite om bilen din er aktuell holder det å sende inn et bilde og et par setninger om bilen, så vil den bli vurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med månedens bil... :D ... Fine bilder av bilen i et fint landskap ved Einafjorden (tror jeg). Kanskje litt mye tyskerstuk på dekkene, men ellers er det absolut en fin bil du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med månedens bil, Stian! Vel fortjent! :D

Men du burde ha vasket den ordentlig innvendig før du tok bildene da.. Er jo møkkete på gulvteppet/pedaler, og så burde rattet stå rett.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med månedens bil... :D ... Fine bilder av bilen i et fint landskap ved Einafjorden (tror jeg). Kanskje litt mye tyskerstuk på dekkene, men ellers er det absolut en fin bil du har.

Takker....

Og endelig tok du feil å gitt Fredrik.. Det er Mjøsa du ser i bakgrunnen der. Er på to-felten mellom Gjøvik og Lena.

Var denne dimmen på dekkene jeg ble "tildelt" fra Styling Tech. Jeg ville helst hatt 225 foran og 255 bak. Men dog.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en nydelig M3 med en utrolig flott farge, hva heter den? Ser strøken ut den.

Pluss for flotte biler.

Takker.. Jeg har blitt fortalt at fargen heter Ocean Green.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med månedens bil, Stian! Vel fortjent! :D

Men du burde ha vasket den ordentlig innvendig før du tok bildene da.. Er jo møkkete på gulvteppet/pedaler, og så burde rattet stå rett.. :P

Takker Raymond. :)

Skulle egentlig ikke ta bilder av den innvendig serru. :) Så disse bildene ble tatt når jeg skulle dra hjem...

Og til dere som lurer, nei jeg har ikke tatt bildene. Det er nok han Lien det. Kristian Lien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...