Gå til innhold

Månedens bil juli 2007 - E30 M3


 Share

Anbefalte innlegg

Og endelig tok du feil å gitt Fredrik.. Det er Mjøsa du ser i bakgrunnen der. Er på to-felten mellom Gjøvik og Lena.

Hehehe... jeg bomma ikke så mye da... :lol: ... Det er et fint landskap i dette området, men det er dessverre noen år siden jeg har kjørt der om sommeren. Hvis man først skal ha en sportslig bil på disse veiene er vel en E30 M3 noe av det bedre vil jeg tro... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil! Så hvorfor møter du opp på treff i noe gammelt ræl med dårlig bremsevæske når du har sånt i låven? :)

Bla bla bla.. hehehe.. Hadde ikke noe bremseskiver montert på skyssen når vi var på Rudskogen a serru, så da måtte jeg ty til litt dauere skyts. Men, neste treff, da er jeg der.. Forhåpentligvis en kveldsstund i september.

Fredrik: Ja er fint på Toten. Ikke noe å så på det, men veiene er veldig varierende. Men den er bra de stedene jeg kjører. (Ikke at jeg kjører mye da. Har faktisk kun kjørt 46mil med denne bilen siden jeg kjøpte den i oktober i fjor...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!

Nydelig bil med fresh farge!

Hvem tok bilen inn i Norge? Har denne gått i Møre & Romsdal?

Stemmer det. Byttet den med en fra M&R i den 328compact'n jeg hadde.

Larserso: Kjører ikke så mye vettu.. :D Kjører den kanskje en tur eller to i uka. Og en mil eller to om gangen, så da blir det ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! 8)

Nice ride. Digger de bildene med bilen i bevegelse.

Men Stian, du må da bruke bilen din! Er jo det den er til. :lecture:

Sant det, men slik jeg bor nå så har jeg ikke bilen stående hjemme. Jeg må kjøre 1km for å komme til den, og da er det veldig mye ekstra arbeid kun får å få kjørt 1-2mila liksom. :) Men nå skal jeg ha litt ferie, så da håper jeg på fint vær.. (Bruker den såklart ikke når det regner..)

Skal sendes på lakkering iløpet av ferien også, det er litt rust i motorrommet som må fjernes. Og litt senere i år skal SS Performance få se litt på den. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...