Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Da har vi sammlet ett par stykker til ett lite BMW møte i Trondheim, og ønsker de som kan velkommen til og møte opp på Valentinlystsenteret (parkeringsplassen like ved Bugatti) Søndag 15.07.07 klokken 12.00.

Vi håper og få til en fast søndag i måneden eller annenhver uke der folk kan møtes ett par timer og skryte av bilene sine, samt ta en kaffe på Bugatti.

Etter møtene blir det lagt ut bilder etc. her på bimmers.no.

Håper på respons, samt at folk sier ifra om tidspunkt/dag ikke passer. Dette er ett reint prøveprosjekt som vi håper ekspanderer etterhvert.

MVH Einar. (beklager at dette kommer litt sent på folk) :D

tyholtsm2.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da prøver vi igjen!

Nytt møte for bimmers Trondheim. Denne gangen på Granåsen (hoppbakken). Hvis været tillater det er det fritt fram med engangsgriller og eventuellt pålegg. Dette blir holdt på Søndag den 28. juli. Så det er bare og møte opp med nypolert bil samt skryteevnen i behold! Gjerne fortell dette til alle deres venner med bil fra bayern.

Denne gang vil vi se dobbelt så mange biler som sist ;) (Minst)

MVH EinarSveen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Såg ikke denne annonsen før nå, men hadde jeg sett det tidligere hadde jeg møtt opp:) Å den 28. er jeg i syden, så får ikke med meg det heller :( Er ingen mulighet for å ta det den 5. august da?? Og synes 12 var litt tidlig å, for dem som skal ta seg en fest på lørdag f.eks :D Kansje tatt d på lørdag?!? Bare noen tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du kommer med innspill.

Grunnen til at valget faller på søndag er fordi endel av oss har unger samt at det fleste parkeringsplasser er tomme da :)

Det vil bli holdt flere treff med 14. dagers mellomrom. følg med på denne tråden så se du når.

Einar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Ja passer kansje bedre på søndager da ja... Men 28. er jo en lørdag, skrevet feil eller? Hmm, men etter neste 14. dag igjen, da blir det 11. august på lørdag, og 12. august på søndag, å da reiser jeg bort på jobb søndagen... Men etter neste 14. dag da er jeg hjemme hele helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heyhey!

nå går det opp ett lys her! beklager! microsoft på det beste. er vant med kalenderen på jobb som BEGYNNER med en mandag. ser nå at søndag ER 29 juli. beklager at jeg tokk deg i tvil. skal forandre topic med en gang.

MVH Einar.

(det finnes sterkt oppegående personer fortsatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...