Gå til innhold

Bmw 325IA Cab


vegarde
 Share

Anbefalte innlegg

Oppdatert annonse 13/10-2011

289bzw6.jpg

Selges grunnet kjøp av e46 m3 , e39 M5, e60 5serie eller e65 7serie , kan eventult brukes som mellomlegg mot en av disse hvis det skulle være av intresse, jeg skal jo da også betale peng imellom såklart.

Bilen er en 1993-94 modell med km.stand: 262.000km

Diamantsvart farge med Svarte Vader Elektrisk skinnstoler

Bilen er EU-Godkjent Juli 2011

Årsavgift betalt.

Bilen er kjøpt av bilbyggeriet for noen år tilbake da var den gått 207.000Km å siden da har den gått 55.000km. Å i mitt eie er det byttet noe enormt med deler SE nedenfor.

M-Tech: Frontfanger

M-Tech: Sideskjørt

M-Tech: Speil

M-tech Matter

M-Tech Sidelister

M3 Vaderstoler(15.000kr)

M3 Dørtrekk foran

M3 baklys

M3 Ratt 3.Eika

FK Automotive Angleeyes Sorte med Øyelokk oppe(Bad-boy look)

FK Automotive Blinkelys

Øyelokk nede(følger med står ikke på bilen nu)

Hvite sideblinkelys

Klare Tåkelys (med Xenon look pærer)

Svarte nyrer(grill)

Kercher leppe med Stab.stag til frontfanger

Rieger Infinity bakfanger

Scorpion Dtm bakpotte (dyr kostet 6000kr)

Splitter Ny katalysator(7000kr) Med opphenget komplett nytt

Kw variant 1 Coilovers(8000kr)

Bremser: EBC Turbogroove skiver og Ebc Greenstuffklosser rundt om hele bilen

Nye bremseslanger rundt hele bilen

Nye Håndbrekksdeler alt komplett med vaier,ankerplater, klosser og fjærer/justeringer

Sommerhjul SSW Phantom 18¨ Kantfelger med 225/40. Splitter nye Nankang dekk (6000kr

Vinterhjul e46 felger 16¨ 205/55 Gislaved piggdekk stått på bilen en vinter men ikke rullet langt(7500kr)

Utstyr:

her er alt elektrisk Tak,Seter,Vinduer, Speil

Store Kjørekomputer , Airbag

PIONEER Bluetooth spiller(handsfree) med Pioneer og Infinity høytalere

Mye påkostet. dvs: Bensinpumpe,viftemotor,lamdasonde, vannpumpe,termostathus,termostat,ekpansjonstank , Endeledd foran v.side og h.side indre/ytre, Nivåføler kjølevann, Sensorer til bremsekloss,Viskosekobling, radiator, 6.stk coiler, Luftmassemåler LMM, Begge bærearmer foran komplett med alle foringer,

4.stk Abs-sensorer, 3.stk Abs rele, Vaiere til kalesje, Hengsel til kalesje, 4,stk nye tårnlager

Stabstag foringer bak, Innsugs belg, Bremsehovedsylinder, bremsekraftforsterker (328ia).

Nye Veivhusventiler med slanger, Filter med Atf olje Automat, Instrumentpanel, Toppdekselpakning.

+++

Er noe helt sinnsykt med deler som er bytta på den her bilen å alt har jeg byttet i mitt eie, Er bare kjøpt helt nye deler. Utenom bremsekraftforsterker, instrumentpanel og interiør som ble kjøpt brukt.

Motor og Drivverk i God Stand. Bruker verken Olje eller kjølevann. Har byttet Olje hver 10.000km siden jeg kjøpte bilen, med olje Mobil1 5w 40.

Blir tatt service før salg!

Firehjulskontroll er tatt.

Sånn som bilen står idag så er eneste feilene jeg vet om, Mikrobryteren på sjåførdøra som er gåen, har mikrobryteren liggende men ikke blitt å bytte den enda. Også er vinduspakningene dårlige på sjåfør døra.

Bilen skulle også vært lakkert etterhvert grunnet noen rustbobler, også skader i lakken rundt omkring, Men er jo en 17år gammel bil ikke mer å forvente. Er ellers fri for bulker.

Rutene på bilen kan sotes før eventuelt salg, har film liggende.

Bilen kan leveres etter avtale.

Hvis intersse PM. eller send sms eller ring på 41642230

Mail: vegarder@gmail.com

2czqc5j.jpg

2h6abud.jpg

1576265bilde1bilde006oi7.jpg

%7Boption%7D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 3 years later...
  • 4 months later...
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...