Gå til innhold

Månedens bil oktober 2007 - E36 M3 Compact


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha, for en internhumor dere har :lol:

Gratulerer med månedens bil! En av de råere her inne.

Bøttesete må til! Personlig har ræva mi ca 25 000km fordelt over det siste året i et Recaro bøttesete, så jeg ser ikke problemet. Har til og meg sovet i det! Funker knall. Identisk sete som det hagenisse avbildet tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner faktisk ingen bra bilder av bilen med gatehjulene nå, men skal lete litt bedre senere. Disse ble solgt pga en liten kantkjøring på en bakfelg. Var ikke store greiene, men klarte ikke synet av bilen når denne felgen stod på.

Dimensjon var forøvrig 9,5x18 og 8,5x18

Raymond: Dårlig gjort å fortelle gutta på forumet om den operasjonen, når jeg faktisk gjorde det for deg!

Oddis: Ja, de Recaro stolene du har er fine å sitte i. Kan hende det blir tilsvarende i neste prosjekt. En som passer meg, og en XL som passasjersete.

Her er en identisk bakfelg

20_04_RIAL_DaytonaRace_.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha..Raymond...du sier sånt bare fordi du er så irritert over at jeg er heteroseksuell!! 8)

Haha :lol: Det var dagens komentar :lol: Ikke det at jeg kjenner vedkommende det var snakk om men jeg måtte flire når jeg leste den :P

Grattis med mnd`s bil! Smaken er som baken når det gjelder compact, men at det er en spesiell og gjennomført bil er det ingen som kan si noe på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at man bruker bakstilling fra M Coupe, er fordi det er den eneste som passer på Compact. Compact har samme type bakstilling som E30 og Z3 og Z3 M.

Alle disse passer om hverandre, men med forskjellige typer diff hus, drivaksler, utvekslinger og bærebruer. Bakstilling fra E36 M3 Coupe/Sedan/Cab osv vil ikke passe verken Compact, E30 eller de forskjellige utgavene av Z3. Jeg har alt fra Z3 M Coupe, men har i tillegg byttet innmaten i diffhuset. Dvs. kortere utveksling og 40% sperre.

Dr.S : Stivheten på en bakstilling blir avgjort av foringer, oppheng, fjører og dempere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...