Gå til innhold

Nikolaisens garasje... "Vinterlagring av bilene"


raynik
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 481
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har tenkt lenge på dette, og endelig er det muligheter å realisere drømmen... 180 er stort ja, en er overrasket selv hvor lite det faktisk ser ut.....

blir 5 meter høyde på ca 80 kvm.. dette for å få god gøyde til løftebukker og slikt... Gleder meg som en unge på julaften til å få den ferdig til bruk..

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt lenge på dette, og endelig er det muligheter å realisere drømmen... 180 er stort ja, en er overrasket selv hvor lite det faktisk ser ut.....

blir 5 meter høyde på ca 80 kvm.. dette for å få god gøyde til løftebukker og slikt... Gleder meg som en unge på julaften til å få den ferdig til bruk..

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN

"Løftebukker" skriver du. Skal du ha flere? Har tenkt og fjerne noe av taket\gulvet mellom 1 og 2 etg. selv til sommeren og montere en løftbukk. Det er Über luxus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte 2 styk, men i første omgang blir det en..

Dette blir koserom for gutta..

Epoxy er dyrt, noe dritt dersom du skader det-.. har vert inne på tanken men tror jeg går for fliser, er ett bra alternativ til Epoxy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått byggmester til å godkjenne tegninger pluss at tegninger og diverse må godkjennes av kommunen.Har fått tegnet alt gjennom ett firma.

Ellers må det leveres byggesøknad og slikt, men dette ordner byggmesteren. er ikke helt enkelt dersom du ikke har byggmester som står til ansvar over bygget.

Min er ikke registrert som leilighet, bare 2 etasjer ... var ikke noe problem det iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her så skikkelig gromt ut :shock:

Gleder meg til å se hvordan den blir til slutt.

Det finnes fordeler med å bo litt grisgrendt ja :wink:

Har noen planer for verksted/garasje selv, men har ikke kommet i gang enda, siden jeg bor på gård har jeg god plass, men samtidig er det mer enn et par biler som skal inn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

STEIKE.... slik vil jeg ha.

Jeg har også planer om å bygge meg en garasje til våren, men tviler at den blir av denne dimmensjonen!!

Stå på, du er ett forbilde for alle oss som sliter med en bedre halvdel som påstår at " det skal jo bare være en bil der inne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe å ikke ha en bedre halvdel har sine fordeler i perioder.. derfor bygges dette før halvdelen er i hus, og her blir ikke noe delt bo ved gifting nei.. garasjen er og forblir min...... "det skal ikke bare en bil " inn der nei... kjerringa kan bo i huset ho..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått byggmester til å godkjenne tegninger pluss at tegninger og diverse må godkjennes av kommunen.Har fått tegnet alt gjennom ett firma.

Ellers må det leveres byggesøknad og slikt, men dette ordner byggmesteren. er ikke helt enkelt dersom du ikke har byggmester som står til ansvar over bygget.

Min er ikke registrert som leilighet, bare 2 etasjer ... var ikke noe problem det iallefall.

Ok takk :)

Planen var at jeg selv skulle bo i "penthouse" leiligheta på toppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...