Gå til innhold

Hellakkering av bil. Pristilbud?


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Har en e34 touring med sliten klarlakk samt en par plasser med overflaterust. (parkeringsbulker, steinsprut etc) Bilen skal fortsatt ha samme farge. Noen som driver med dette som kan komme med pristilbud?

Farven heter petrol-mica metallic schwartz. Motorrom og innsiden av dører er fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka på lakkerer her i Fossegrenda i Trondheim, havna på 15-16.000 uten å lakkere taket. Alternativet er å lakkere de delene som har overflaterusta (takstert til 5-6.000) så ta en skikkelig polering og dyprens, men havner fort nesten på 8.000. Kanskje mer verd å legge i det siste å få hel-lakkering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en nabo som var selger i et bil firma som fikk rettet opp og lakkert en 850 i polen. De hadde knipset og beskrevet prossesen der nede. Bilen ble helt topp til en latterlig pris sett de betalte med norske øyne. Om enn skal gjøre slikt må enn ha norske referanser vil jeg tro. Samle noen sammen å få en gruppe rabbatt kansje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man på ferietur alikevell så hadde noe sånnt gått ann. Skulle ha fiksa dette helst før jul, pga. saltinga i Trondheim. Å slike utenlandsferier har en tendens å bli tatt i sommerhalvåret.

Har hørt at diverse videregående skoler som har bil-lakk linje tar på seg arbeid? Noen som har prøvd dette? De har jo ubegrenset med utstyr og tid, samt en lærer som skal gokjenne det, så rav-gæli blir det kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekka på lakkerer her i Fossegrenda i Trondheim, havna på 15-16.000 uten å lakkere taket. Alternativet er å lakkere de delene som har overflaterusta (takstert til 5-6.000) så ta en skikkelig polering og dyprens, men havner fort nesten på 8.000. Kanskje mer verd å legge i det siste å få hel-lakkering.

Gå for hel lakkering! Så blir du skikkelig fornøyd med en gang.Så slipper du å polere på en lang stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville aldri brukt lakkerere fra polen...

de brukerikke skikkelig grunning..

rusten popper opp overalt...

vet om flere i bergen som har brukt forsjellige folk der nede og alle har samme problemet...

hadde aldri gjort det...

jeg får hel lakkeringer i bergen fra 10 og oppover,e34en min kommer på 15 inkl moms, da er det inkl inni dører og bagasjerom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en på jobb som var lærer på skolen her i byen hvor de lakkerer.

Han mente det gikk an å høre med dem, men mått være forberedt på at det ville ta LAAANG tid :D

Et problem for meg var at de visstnok ville ordne lakkproduktene selv, og jeg har så god pris på PPG at jeg helst ville brukt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...