Gå til innhold

Styggeste BMW-modellen noensinne?


caraen
 Share

Anbefalte innlegg

alt av Compact er grimmt...men skjønner ikke hva folk har imot resten av E36 serien da :)

Ja compactene E46 og E36 er vell ikke det mest vellykka designmessig.

Selv synes jeg at E36 i seg selv er noe av det mest stilrene og tidløse som BMW har laget 8) Problemet er vell kansje at denne bilen har et litt frynsete rykte sånn rent imagemessig og kan vell kansje kalles kebabtrallas mor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja compactene E46 og E36 er vell ikke det mest vellykka designmessig.

Selv synes jeg at E36 i seg selv er noe av det mest stilrene og tidløse som BMW har laget 8) Problemet er vell kansje at denne bilen har et litt frynsete rykte sånn rent imagemessig og kan vell kansje kalles kebabtrallas mor?

Neinei, kebabens fetter :lol:

Imaget til e36 er desverre ødelagt, og e46 er nok desverre dens etterkommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW 507 - Stygg, eller litt småsexy...?

576sgd5ag562033aw5tf.jpg

Det der er ingen 507! Det er et fransk custombygg.

507 er et designikon, og skal du kjøpe en slik må du bla opp med "noen" lapper... her er en 507:

l0f7rdr3zj7ekjorndfb.jpg

Dere som nevner Isetta må også rulle inn, den er ikke stygg, den er søt!

Selv vil jeg vel heller lansere E12, E28, E30, E36 compact og E46 compact, som alle er mindre attraktive i standardstand uten noe M-tech eller lignende. Er faktisk heller ikke spesielt begeistret for en helt original ribba E90 (sedan) med kjipe originalfelger. Cab/coupé/touring er pene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikek at noen kan mene den nye 7ern er stygg ass. for den er rett og slett rå synes da jeg. har vært heldig og kjørt en 745 noen ganger å det er en hlet rå bil å kjøre både når det gjelder komfort og kjøreegnskaper

Vel, nå handler jo tråden om hvilken bil du synes er stygg, ikke hvorvidt du er uenig med hvilke biler andre synes er stygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt! X5, X3 og den kommende X6.

Enig med nissen. Men hvis jeg blir trua på livet, så hadde kunnet hatt X5'n :lol: . Vil tilføre E65 her, håpløst design i mine øyne.

heller ikke spesielt begeistret for en helt original ribba E90 (sedan) med kjipe originalfelger.

Det er jeg også meget enig i, utrolig kjedelig i den utførelsen. Men lar seg fint gjøre å modifisere den til en flott BMW i motsetning til div. andre :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bauer cab har vel strengt tatt ingenting her å gjøre, siden de er laget av Bauer og ikke Bmw.

Jeg synes den styggeste gjennom tidene er e65, makan til håpløst design ved forlykter og spesielt det ultrastygge bagasjelokket som man også fant igjen på 6serien. Nyesete 7 serie er nesten en revolusjon i fohold.

Helt første modellene av e60 med orginale fangere, kjip farge og kjedelige hjul synes jeg heller ikke er noen hageblomst.

Både e46 og e36 compact synes jeg er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...