Gå til innhold

Forskjell på E60 før og etter Face-lift?


Andreas1
 Share

Anbefalte innlegg

Så fremt du har en bil som er produsert _etter_ 03/2007 (registreringsdato har ingenting å si) så har du en E61 530xdAT LCI, eller facelift om du vil. LCI står for Life Cycle Impulse og betyr kort og godt facelift..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Konge dette. Fik nettopp bekreftet at min nye 520DA er en 2010 modell siden den har de nye side speil. Bilen er produsert 16/09-2009.

Men lure på en annen ting, i vognkortet står det 120kw å når jeg skrivet ut datalisten fra den engelske siden så står det 130kw. Så hvor mye hk har bilen? 163 eller 177.

Chassis nr er C183921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har 130kW/177hk versjon. Antakeligvis trykkfeil i vognkortet og/eller så har du vært heldig å betalt avgifter for 120kW/163hk versjonen og ikke 130kW/177hk.. 8)

Ifølge forhandleren(SK Autoimport i kristiansand) skulle bilen være 120kw/163 modell, spurte om dette før jeg kjøpte den, avgift er formodentlig å kun betalt for 120kw, men jeg trodde vegvesen/tollkontoret sjekket opp sådan før de godkjente bilen å leverte ut skilter. Men finnes der noen måte å dobbelt sjekke dette Saltkjelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 6 months later...
Hei,

Jeg har kjøpt meg en 06 502DA og har disse lyktene bak (venstre):

[ Bilde ]

Ser tidligere i tråden at disse er facelift lyktene? (eller er det bare en skriveleif?)

De med lysstriper er facelift lykter som kom i mars 07 på LCI bilene. De andre er preface lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...