Gå til innhold

Forskjell på E60 før og etter Face-lift?


Andreas1
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg foretatt noen endringer i mitt tidligere innlegg. Nå har jeg lagt inn E60 fra 07.2003 til 09.2006 og 09.2008. Nå bør det med andre ord være ganske lett å kunne skimte flere av de mange oppdateringene som har blitt gjort på E60/E61 opp igjennom tidene.. :D

Knallbra post, rett og slett bra lesning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
  • 7 months later...

Dette er en gammel, men dette er en flott tråd med masse nyttig info! Gjorde i alle fall att jeg valgte facelift! Vurderte opprinnelig en prefaclift, men etter og lest om alle forskjellene her, så ble det til att jeg prøvekjørte facelift... Og da ble det selvsagt ingen vei tilbake! Den er selvsagt penere utvendig, men synes nesten stikka for automat og dørtrekkene var viktige nok forskjeller jeg! Så super tråd! Men dyr og lese :-P

Men ett lite spørsmål, hva er i hovedsak forskjellene på automatkassa før og etter? Bortsett fra ei pent lysende stikke :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Det står jo stort innlegg av på side 1. 

På norsk.

 

Meg du referer til? I såfall regner jeg med at du sikter til saltkjelens gode innlegg? Ikke noe å si på det, et meget god uttredelse. Den jeg linket til er fra BMW. Ikke så mye bilder, og mer tekst. Har også masse sammenlikninger hva angår motor, utslipp, m.m og dekker mange modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 years later...

Jeg prøver å sammenligne disse bildene med bildene av en 525 første gangsregistrert 12.12.07 men finner ut de bildene jeg poster her da blir pre face ? Bommer jeg totalt? 
 

dørpanelet på den jeg viser bilde av samsvarer jo ikke med bildet i posten over. 
 

 

DE21BF76-12DE-4741-97DB-FCE74C54112C.jpeg

241E11C4-1F75-4FB2-ABA8-4CF174738662.jpeg

1E524F11-1BAB-4FCA-BC6E-565686A0B3C1.jpeg

4FF3AD86-77FE-49E3-A97A-C0456A812D52.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Saltkjelen skrev:

Ikke sitér med hele hovedinnlegget, det blir bare rot for alle mann her. Har fjernet hele sitatet for deg. :)

Bilen du har er en LCI (produsert etter 09/2007 - ref. nakkestøttene).

Takk :) 

 

hvordan i allverden kunne de beholde den fargen på listene inni bilen på en face lift ? 😂 

de kan vel byttes eller folieres uten for mye arbeid ?

 

men dørpanelet her ligger jo flatt i motsetning til bildet i det lange innlegget hvor de står oppover på skrå. 

Endret av Amistad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...