Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og hopp

Det er alltid gøy med innspill og komentarer. :D Ja selvfølgelig er det masse jeg har lyst å gjøre med bilen, men tid og penger begrenser seg når jeg har ei lita jente på 9 mnd som krever masse oppmerksomhet. :D

Skrev det lengre opp trur jeg at jeg ville ha "øyelokk" og bakrute senker. Ei lita lippe på fronten skader nok heller ikke, men det blir ikke med det første. Men jeg har et problem og det er at jeg kan ikke tysk så tyske internett sider hjelper ikke meg mye...

RoaldJ; du får ta med deg madammen og komme innom en dag og se på bilen, og eg tar gjerne imot den rødlakken om du vil bli kvitt den. :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var fine de og, men har funnet disse på ebay. har ikke bestillt dem da..

drsamzo6651mmvmcqzxt.jpg

Gå for det du selv syntes er fint Astri fordi det er kun du selv som skal være fornøyd selv om folk mener så mye. Eneste er at du kjører en lik stil på din E34 syntes jeg.

Shadowlister er også fint og noe jeg selv vurder på min E34 touring. Link til farge listene: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... Series.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja shadowline e fint. Men denne syntes jeg passte den cromen som er. Cromen er veldig fin og det ser ut som at jeg ikke trenger å gjøre noe med den. :D Men kjempeflott at dere kommer med forslag folkens.

Og ja jeg vil jo selvfølgelig ha noen større og råere felger. Men det skal helst være med kant. Da blir det gromt synes jeg. :D

Ramla over noen svarte led baklys på ebay nå. Syntes de også var fine jeg.

Hva syns dere?

fynk71dn5nz5gi0a0i2g.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke angel eyes annbefaler dere? Finner hele lykter og bare ringer...

Noen eksempler på de jeg falt for:

Lilla angel eyes ringer

tyo3lfge7n072qzxo87k.jpg

Mørke halo(?) med angel eyes.

6ewa6iqcfo5engpd825h.jpg

Bilde av rattet eg ønsker meg til jul. :P

zygy43zavem9tjdxp67u.jpg

Har også funnet en lippe jeg kunne tenkt meg på bilen.

xac5n89kuhz66w81ke62.jpg

v0sb91gzl57h5f9w87uq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hvor fant du den leppa der da??

det blir en fin bil...men du burde ikke kjøpe lexus lykter te en e34....

Hei, den leppa fant jeg på ebay. :D

Synes ikke det ligner på lexus lykter jeg. Disse er mørke og langt fra så kjedlige som lexus lyktene. Så det blir vel til at jeg bestiller disse. Har ikke sett noen med disse lyktene før, så da synes jeg det er gøy å prøve noe som ikke alle andre kjører med. Smaken er som baken. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som kjøpte de angeleyesene der på ebay. Han var ikke fornøyd og har nå byttet tilbake.

Var altfor sterkt lys, så Xenon er nok et must. Og det var ingen justeringsmuligheter på lyktene. Så lysene pekte der de ville..

Selv syntes jeg slike ringer ikke er fint på bmw som har to runde lykter, da angeleyes opprinnelig ble laget for å markere dette på modellene med et lykteglass. (e36,46 etc)

Meeen, tror jeg har sagt dette tidligere. :wink:

Skulle jeg hatt, så ville jeg iallefall hatt noen litt lyssvake, selv om folk sier det ikke er så bra om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...