Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

var det de mørke han hadde?

De mørke halolyktene med angeleyes ja..

Er litt vanskelig å forklare, men skulle jeg hatt AE på e34 så ville jeg hatt helt sorte lykter med en smal AE-ring som ikke lyste så kraftig.

Syntes fort det ser ut som at bilen stirrer på deg... :lol:

De sorte baklyktene tror jeg kan bli stilige :) Evt "vanlig" røde/hvite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det de mørke han hadde?

De mørke halolyktene med angeleyes ja..

Er litt vanskelig å forklare, men skulle jeg hatt AE på e34 så ville jeg hatt helt sorte lykter med en smal AE-ring som ikke lyste så kraftig.

Syntes fort det ser ut som at bilen stirrer på deg... :lol:

De sorte baklyktene tror jeg kan bli stilige :) Evt "vanlig" røde/hvite...

hmmm, forstår ikke heilt hvilke du mener. Klarer du å finne ev. link på ebay eller en annen plass?

Endelig noen som synes de baklyktene kanskje blir bra. :) Liker godt de røde/hvite men det er så mange av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi begynt å fikse girkasse. Fylte på olje, og fant ut at det var simringen bakom konverteren som hadde kommet ut. Dette hadde vist skjedd før ifølge forrige eier, så jeg mistenke at han har fylt på for masse girolje og ikke latt den få komme seg inn skikkelig i alle gira...

Forrige eiers teori er at filteret i girkassen er tett og at det dermed har laget et så stort trykk at den har pressa ut simringen, men det trudde ikke jeg at gikk an...

Noen andre som har ein teori?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då va jo som sagt kassen nere og simringen satt ikkje skikkelig i som eg frykta. Den hadde og ein skade på fjøra(?) så det var nok grunnen til at den lekte. Men det så har skjedd e at den har laget et slitespor på konverteren. Ikkje mer enn 2 hundredeler, men då lure eg på: må eg skifte konverteren eller har det ingenting å si? Det e jo kje akkuratt finmekanikk detta her... Ska legga inn bilder.

Slitespor på original konverter

DSC00016.jpg

DSC00014.jpg

DSC00015.jpg

Det følgte med konverter i den kassen eg kjøpte av Jarls, men de er ikkje like. Kan eg bruke den då?

Originalkonverter:

DSC00017.jpg

Donor:

DSC00018.jpg

Og den kassen eg kjøpte var og litt annerledes, men hadde samme nummer som originalkassen. (vanskelig å se pga dårlige bilder)

Original:

DSC00021.jpg

Donor:

DSC00020.jpg

DSC00019.jpg

Og heilt te slutt; ka e detta for ein brytar? trudde først det var å stille høyde på lysa, men det var det ikkje...

DSC00013.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter deg i din sak om å kjøpe de sorte ledbaklyktene jeg. :)

Når det gjelder girkassene, så ser det ut for at du kan bruke begge to ja.

Antakeligvis kan du bruke den andre converteren også.

Har ikke så stor greie på convertere, men sålenge den passer inn så virker den nok sikkert.

Kan hende du får et annet turtallsområde den "kobler inn" på enn før, men skulle tro det skulle være veldig likt.

Hvilken bil kommer den ekstra kassen fra sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk.

Den andre kassen kommer fra en e30 ifølge selger. Men den har de samme nummerene. Men som du ser så blir det større avstand melom konverter og svinghjul om eg bruker donorkonverteren enn den originale... Kan vel ikkje være bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...