Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

da fikk jeg ein skikkelig sur start på året mitt iallefall.. Fylte olje på kassen i går og prøvekjørte litt, og da jeg kom tilbake til garasjen og kjørte opp på bukken så så jeg at bilen pissa fortsatt like mye olje som før jeg skifta simringen!!! :evil::cry:

Så det jeg mistenker nå er at konverteren må skiftes ut. Så om noen har en konverter eller komplett zf4hp22 kasse som passer en 89 mod 520 så er jeg VEEELDIG interessert! Jeg har nå erfart at hp22 kasser som har vært i E30 passer ikke, så det må nok være fra 5 serien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den nye kassen på plass og klar til å fylles olje på. E så spent på om eg har fått det til denne gangen! Var et skikkelig slag i trynet forrige gang da kassen pissa lika masse olje som før eg skifta simring. Wish me luck.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då va giroverføringswieren bytta og bilen går som den skal., :D Herligt å slippe å leite etter gira. :D Men eg trur lamdasonden min tuller litt. Når vi skrudde den av så kom den skjevt ut og ødela noen gjenger helt ytterst. Vet ikkje om eg har klart å få den rett inn igjen. Har kanskje en delebil på hand, men det er en 520 24v. Vet noen om lambdasonden passer til min som er 12 v?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...