Gå til innhold

Astri sin 89' E34 520i 24v er desverre solgt nå :(


Astri
 Share

Anbefalte innlegg

Dømmer ingen 8) Ser ikke bort ifra at det er en kjempegod tur bil! Til mitt bruk hadde den ikke funka, men om man kjører litt lengre turer og lite i tettbygde strøk kan den sikkert fungere finfint :)

Er jo ikke en direkte feminin bil heller, nesten tøft at jenter kjører slikt, med mindre det er transsexuelle som sitter bak rattet :P

Edit: Ser du redigerte.. Kjempe flott med jenter som interesserer seg litt! Ble selv beordret til å kjøpe Angel Eyes av en hestejente jeg er sammen med, kjekt :D For noen år siden så hun bare forskjell på stor og liten bil, og fargene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har lært henne opp da. :D Så bra. :D

Det e vel ikkje den mest normale bilen en jente kjører rundt i, men eg liker store biler med store maskiner, så da e jo denne et ypperlig valg? Ikkje drar den skinnet av pølsa og svingradius e kun et ord i ordboka, men eg digger bilen, plassen og komforten og ikkje minst lyden av ein trøtt gammal v8 dieselmaskin som jobber for meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, kan tilogmed modellbetegnelsene på de mest vanlige modellene nå, samt motorkoden på min lille motor..

Stort er ofte veldig greit, får plass til alt man ønsker seg :)

Har selv kjørt veldig mye varebil, null stress å stikke på grill-tur i fjøra når man tar med weber'en 8)

Her er den som jeg kjørte, ikke direkte feminin den heller..

227.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

JAAAAAAA der va du tebake!!!! Kor har du vært denne lange tiå????

Utvidet påskeferie, vet du. :)

Hehe, blir litt kjedlig å ensformig å bare holde seg til en bil, gjør det ikkje vel? ja eg kjøre amcar nå, men har BMW interessen fordetom ;)

Vel, jeg liker å være trofast mot bilene mine selv. Daglig transport derimot, er det ikke så nøye med.

Vi får nesten bare håpe du får rast fra det amcar-behovet ditt etter en stund, og at BMW-trangen tar overhånd igjen. :)

Så neste gang en BMW passerer, kan du stoppe opp og lytte til, tja, kanskje ventil-sangen fra en gammel M20, eller eksos-lyden i en litt tøff E46. Hører du ekstra godt etter, kan du høre at den lokker:

Kom tilbake Astri, kom tilbake, kom tilbake nå.

Leve du ennå Der Barokengel??? Leite etter BMW igjen nu, Treng vinterbil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Jøss, trudde folk helt hadde glemt ut denne bilen eg. 

Gratulere med e34, ja skal innrømme at eg savner min gamle. Det var den første bilen eg bygde opp. Blir noe spesielt med den da 🙄 Men sjekka regnr og fant ut at bilen ble vraka bare noen måneder etter at eg solgte den, desverre. 😔

Hva er specs og plan med din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dæven. Må være kræsja den da? 

 

Specs er dønn original 520i 124.000 kilometer 😊 Ingen planer om å gjøre noe uoriginalt med den overhodet. 

 

IMG_2799.JPGIMG_2805.JPG

IMG_2812.JPG

Endret av 316
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...