Gå til innhold

Bimmers sin offisielle båttråd !


Thomaz
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder av min ny innkjøpte båt..

Blir med en Mercury motor v6 på 2,4l og 200hk..

Tror det kan bli ett artig leketøy til sommeren 8)

148681.jpeg

148683.jpeg

148687.jpeg

Kunne kanskje tenkt meg no motiv på siden..

Vis noen kanskje kan photoshoppe tribal etc så hadde det vært fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 303
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja, gratulerer så mye med nytt leketøy... :D

Før jeg kjøpte min tidligere båt og min nåværende båt så jeg blandt annet på en INFRA 727 med V8 og nærmere 300hk. Kun ment som en morobåt hvor jeg kunne dra vannski og tube. Det var ikke mye om og gjøre før jeg skrev under på kontrakten da jeg blandt annet klarte å prute den ned 60-70 000kr (en båt til ca 140 000kr). Den dag i dag er jeg utrolig glad for at jeg ikke gikk med på galskapet. For det første hadde det vært en svært uøkonomisk båt, men mest sansynlig svært tungsolgt mht. motor og forbruk. Idag er jeg lykkelig eier av en 32 fots cruiser (som forøvrig er til salgs) med 2x190hk Volvo Penta D3.. Angrer ikke ett sekund på valget av motorer.. :D

Det er ikke noe som er bedre på sommeren enn å ha noen solfylte og rolige dager på fjorden. Båtlivet er herlig.. 8)

(PS.. En felles båttråd her på forumet kan vel ikke skade selv om det kanskje ikke passer inn.. Hadde jo vært rimelig morsomt å møtt bimmers-gjengen på sjøen i sommer og sett hvor mange som faktisk tilbringer livet ved sjøen om sommeren..)

Noen bilder fra båtlivet sommeren 06/07..

aaw.jpg

aax.jpg

Det er godt man kan ha de beste øyene for seg selv av og til...

btrlw6lj7nxphh7lsuto.jpg

..men det er sjeldent man får det..

i0v5y2lt70nr1a2c2fu7.jpg

iahpxb22rj2xi7f1nxnf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tror det blir herlig med båt til sommeren.. :)

Kan forresten få med v8 med 350 hk og..

Men tror det blir ganske drøyt i forbruk og fart.. Ihvertfall når jeg er helt fersk med båt.. :lol:

Noen tanker om åssen denne blir med denne motoren (200 hk)?

Høres fin ut båten din og saltkjelen..

Ålreit å ha litt størrelse og tak å krype under :) Sikkert en litt annen pris enn min og.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg fortsetter postingen i den fantastiske båt-tråden.. :D

Ja, til fredagen går årets beste, morsomste og kanskje den mest besøkte messen av stabelen, nemlig båtmessen - "Sjøen for Alle 2008".. Er alltid like morsomt å trave rundt på båtmessa og nå er det endelig tid for å gjøre dette igjen. Flere som skal dit? 8)

http://www.sjoenforalle.no/index.php?page_id=246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke umulig det blir en tur :)

Har noen spm ang båt her.. Skal det bli obligatorisk med førerkort på båt nå? Må båten være registrert? Har hørt den ikke må det.. Er rimelig grønn når det kommer til båt..

Ser forresten bare enda mer fram til sommeren når jeg ser di bildene der Saltkjelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er ikke umulig det blir en tur :)

Har noen spm ang båt her.. Skal det bli obligatorisk med førerkort på båt nå? Må båten være registrert? Har hørt den ikke må det.. Er rimelig grønn når det kommer til båt..

Ser forresten bare enda mer fram til sommeren når jeg ser di bildene der Saltkjelen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...