Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

hmm.. passer det blir jeg med. men er jo selvfølgelig ute hele juni og store deler av juli, så går vel glipp av det og. ;)

tror det blir sommerdekk om ei ukes tid. må først innom BT og få godkjent senking, samt en snartur innom lydpåhjul for litt vals bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. passer det blir jeg med. men er jo selvfølgelig ute hele juni og store deler av juli, så går vel glipp av det og. ;)

tror det blir sommerdekk om ei ukes tid. må først innom BT og få godkjent senking, samt en snartur innom lydpåhjul for litt vals bak.

Valsa dem hjulbua på lyd på hjul?? har noe bakskjermer som trengs litt justering :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, noen fant tråden igjen :D

Viste heller ikke at dem valsa på lyd på hjul, er de flinke? 500,- var jo ikke så aller aller værst da :D

Synes bodø gatebil skulle innvitert til biltreff også for oss som ikke vil melde oss inn i japseklubben deres. Bare for og møtes alle oss bil interiserte og snakke litt å se på biler.

Går jo en 2farga e36(A) med s38 maskin i mener jeg, bygd av bilbyggeriet.no ligger tråd om bilen på prosjekt delen her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan si fra når jeg har vært der (om de har tid). vil tro de gjør en grei jobb, for de har visst holdt på med det en stund. sist jeg spurte var det ihvertfall sabla mange biler i køen før meg, som skulle på ACR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stunder det mot vår og dekkomlegging. 7 pluss og strålende sol gjør sitt :)

Jeg må prøve å få lokket M3'n ut av vinterhiet sitt. Problemet er bare at bilen står på Mo, og det er visst ikke helt trygt over Saltfjellet enda :? Må innrømme at løsta er overhengende stor til å ta M3'n ut på årets første kjøretur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på det siste langtidsvarselet så det ihvertfall ut til bare plussgrader og null snø nærmeste uke. :D

så når jeg er ferdig med 4-hjulskontroll, valsing og biltilsynet på Onsdag neste uke, blir det hjem og hente sommerdekk! blir godt å få av de traktorhjula. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kansje drøy han litt da? Men 1 mai må den luftes dan :D Fanmæ nesten avbært her oppe på bardufoss, å snakka m brodern igår, da sa han det var på god vei mot vår på fauske så :D

Det ER vår her nå. Hovedveiene er til og med tørre :D Sideveiene derimot er snø- og isdekt, så skummelt å få på sommerdekka nå. Setter deg i bilen hjemme og skal kjøre, og så kommer du deg ikke av flekken :lol:

Har satt 1. mai som absolutt siste frist å få ut M3'n, meeen skal klare det før den tid. Må ringe og høre hvordan føret er der bilen står. Vil bare ha den ut og dra på skikkelig på vei hjem. Kjenner det klør i høyrefoten nå :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja begynner å bli en stund siden jeg var hjemme nå så ;D

Må ikke trø på så mye at du blir fotgjenger som meg dan, skulle jo å bare trø bimmern litt siden jeg hadde kjørt sur diesel bil hær oppe å vips var jeg lappløs :P

Har lyst å se bilen din stuff04, gromt med 540 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nokk vals litt bak på bil min,, kjør med 5 serie innpress :roll: ser rått ut men e ganske upraktisk.. kan ikke ha noen i bak sete

Det e helt avbert på hovedveian i bodø,, men tar det ikke så tungt vis det blir glatt... bruka bare hilux istede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...