Gå til innhold

BMW treff Bodø området


xnett
 Share

Anbefalte innlegg

Må ikke trø på så mye at du blir fotgjenger som meg dan, skulle jo å bare trø bimmern litt siden jeg hadde kjørt sur diesel bil hær oppe å vips var jeg lappløs :P

Neida, marsjfarta er langt innenfor grensen ;) Mer moro å kjenne aksen enn toppfarta med en sånn bil :D

har du en tråd på dem M3'n? ble litt nysjerrig.

Ingen tråd, men har noen bilder:

s17vx9bcueeu0omh0if1.jpg

ohfppq2mb3e3mcls9oxp.jpg

reppr13lf8bnrd5tnzqe.jpg

Er en vanlig '89 modell som er temmelig original. H&R fjærer og Bilstein Sprint dempere, Evo-frontspoiler, Simons effektanlegg med DTM-stuss og lettveks BBS RC 8" felger med 215/40/17. Bilen sitter som støpt på veien. Utrolig morsom bil som jeg setter stor pris på. Jeg har planer med den, men det ligger litt frem i tid og er litt :-$

Jeg vil også ha en titt på 540'n din. Ser ut som en skikkelig grom vogn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, takk får bildan dan :D Hjalp mye siden jeg nesten har bestilt front å vinge type m3 (A)

Venter på form så det blir styping av fronten, å m3 vinge med flap :D

Ble litt mye offtopic om treffet her men morro å snakke med bmw folk i nærområdet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig pen M3!!

kan det stemme at jeg har sett denne utafor coop på mørkved? om det ikke er flere svarte E30 M3 her på strøket.. blei ihvertfall stående å sikle litt, helt til kjærringa pælma meg ut av dagdrømmene.. ;)

ligger link til tråd om 540'n i signaturen min, men det er litt utdaterte bilder. skal ta nye etterhvert som sommerfelgene kommer på og senkesettet har "satt seg". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt mere som en bimmers i boød området enn bodø treff tråd dette :P

men ja, liiite bmw folk i bodø, synd at det ikke er flere entusiaster, bare noen stakkars pappa gutter i 316ia (A) å se på veiene, å dan av å til da, men han sparer jo sånn på m3'n :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohh, takk får bildan dan :D Hjalp mye siden jeg nesten har bestilt front å vinge type m3 (A)

Venter på form så det blir styping av fronten, å m3 vinge med flap :D

Ble litt mye offtopic om treffet her men morro å snakke med bmw folk i nærområdet :D

Bare hyggelig ;) Den flapsen er råtøff! Gjør veldig mye med bilen. Skal ha en sånn jeg også en gang når fremtidsplanene er realisert ;)

Off topic? Neida, er jo et slags treff dette også :lol:

veldig pen M3!!

kan det stemme at jeg har sett denne utafor coop på mørkved? om det ikke er flere svarte E30 M3 her på strøket.. blei ihvertfall stående å sikle litt, helt til kjærringa pælma meg ut av dagdrømmene..

Takk for det :) Jeg er på Mørkved og jobber en dag i uka, så ikke umulig, selv om jeg tviler på at jeg har tatt med M3'n på jobb. Kan hende jeg var utålmodig og så frem til hjemturen, men er litt usikker ;)

Tror ikke det er så mange flere i distriktet, men etter det første Sommertreffet i fjor så jeg en helt identisk bil passere huset her på vei mot Bodø, så kan jo hende.

Når det gjelder bilen din, så tenkte jeg mer på å få en titt live. Har fått med meg tråden din, og selv om det er lite oppdaterte bilder som du nevner, så virker det som en rå vogn. Vært artig å fått sett den på ordentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt mere som en bimmers i boød området enn bodø treff tråd dette :P

men ja, liiite bmw folk i bodø, synd at det ikke er flere entusiaster, bare noen stakkars pappa gutter i 316ia (A) å se på veiene, å dan av å til da, men han sparer jo sånn på m3'n :P

Hehe, kjørte kanskje litt lite i fjor ja, men det skal det bli endring på i år ;)

Det er jo masse BMW-folk i Salten området, men kanskje lite entusiaster? Som JoCCE nevnte, så er det bare hyggelig å treffe likesinnede fra nærområdet. Det er bare å komme frem fra skjulestedet folkens :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Jeg er på Mørkved og jobber en dag i uka, så ikke umulig, selv om jeg tviler på at jeg har tatt med M3'n på jobb. Kan hende jeg var utålmodig og så frem til hjemturen, men er litt usikker ;)

Tror ikke det er så mange flere i distriktet, men etter det første Sommertreffet i fjor så jeg en helt identisk bil passere huset her på vei mot Bodø, så kan jo hende.

Når det gjelder bilen din, så tenkte jeg mer på å få en titt live. Har fått med meg tråden din, og selv om det er lite oppdaterte bilder som du nevner, så virker det som en rå vogn. Vært artig å fått sett den på ordentlig :)

hehe, jeg bor i byen så du får bare huke tak i meg om du ser bilden. ;)

men jeg skulle jo helst fått på 6-trinnskassa først. ble litt krøll der med levering, men nå er den omsider på vei. :D

må bare finne noen som kan assistere med løftebukk. tror ikke jeg får det til uten..

men jeg var på statoil idag og skrubbet av bilen litt, kom frem masse ufine flekker jeg ikke har sett før. :(

men ang. det treffet skulle man jo møttes f.eks i Mai, når folk har fått på sommerfelger og hentet M3'er! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten, noen som kjenner til noen ungdom som brummer rundt i en sabla lav svart Mercedes? (190?) hjemlakkert sort senter på felgene og DTM eksos.

så han skulle "drifte" inn til City-Nord her om dagen, og smallt rett inn i midtrabatten så gnista føyk. fortsatte videre med sin lille breisladdkonkuranse med pungtert dekk og garantert skjeiv felg. over fartshumper i full fart..

lurer på hvor mye annet som blei ødelagt på den lille kjøreturen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er 0-100 tiden på M3'en din? Var det 220 hk'er som stod i de bilene? Kjørte "om kapp" med en sånn ut av et lyskryss i Bodø en gang. (førstemann til 60 race) :lol:

Kanskje det var deg?

Tror nok ikke det var meg. Har bare kjørt kapp en gang, mot en E36 og en Volvo 940 :P

Finnes noen utgaver som har 220 hk uten katalysator og 215 hk med. Andre igjen har 200 uten katalysator og 195 hk med. Jeg har sistnevnte. Fabrikktid 0-100 er oppgitt til 6,9 sek.

hehe, jeg bor i byen så du får bare huke tak i meg om du ser bilden.

Det skal jeg gjøre :)

men jeg skulle jo helst fått på 6-trinnskassa først. ble litt krøll der med levering, men nå er den omsider på vei.

må bare finne noen som kan assistere med løftebukk. tror ikke jeg får det til uten..

Går de bra de motorene der? Ikke så langt unna M5?

men jeg var på statoil idag og skrubbet av bilen litt, kom frem masse ufine flekker jeg ikke har sett før.

Uffda, salt?

men ang. det treffet skulle man jo møttes f.eks i Mai, når folk har fått på sommerfelger og hentet M3'er!

Med mindre skaren bærer til st. hans, da blir det sen vår :lol:

Det skal jo forresten være Trackday på ACR 31. Mai. Hva med en liten kolonne dit? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...