Gå til innhold

bilder av deres kræsja biler!!!


badsha
 Share

Anbefalte innlegg

Blir jo lei meg av og se alle Bmw'ene her som har måtte blitt vraka :cry:

Har ikke kræsja med noen Bmw ennå (håper jeg aldri gjør det heller!) men har vært uheldig med et par andre biler jeg har hatt:

qynmlify1zz60d0zcmly.jpg

En Vectra 2000, synderen står i bakgrunnen.. En Volvo L150E hjullaster rygga på bilen min.. Krabba såvidt oppå høyre framlykt/panser med bakhjulet som dere kanskje ser..

csvpp923l48zgw2udk6l.jpg

6jf0qdtyzg3ojd3xergv.jpg

Herjebil jeg hadde som endte sine dager altfor fort, hadde den i bare i 1 måneds tid før det gikk galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor var det du havnet på siden med denne?

Mener jeg så en E36/4 som hadde omtrent de samme skadene etter å ha havnet på siden på Sundvollen i Hole.

Nei dette skjedde ved fetsund. Men den ble solgt til en i nærheten der hvis jeg ikke husker feil. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke annet, så bør hvertfall denne tråden være en god oppfordring til å kjøre pent og ta hensyn i trafikken.

Om en ikke gjør feil selv, kan det være andre personer som har en "dårlig dag" bak rattet, så pass på, og stå ikke nødvendigvis på retten din i alle situasjoner.

Må også si jeg er glad for at jeg har råd til nyere bil når jeg ser disse bildene av eldre bmwer...

Ser ut som det er flaks at noen i det hele tatt har overlevd noen av ulykkene over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med [space] her.. seriøst mye alvorlig :P

Selv om det høres jævlig feil ut på den måten jeg sier det, så har jeg egentlig lyst til å bli med på en bilulykke også..

Tru meg det vil du ikke!

Har prøvd å sitte på en bil i 130 uten seler, kjøre i grøfta, tryne gjennom fronten, våknet i ambulanse og senere få høre fra lege at hvis jeg hadde litt mindre promille hadde jeg daua på flekken. Det er kult med adrenialinrush, men absolutt ikke i forbindelse med bilulykke. :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært med på et par ulykker (men ikke vært bak rattet selv) men har heldigvis aldri skadet meg værre enn en kul hodet da jeg satt på i en mercedes 190 og en ny mercedes brøyt vikeplikten og kom inn i døra der jeg satt.

selv om jeg ikke har skadet meg så anbefales det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2fuaym9q]

Må også si jeg er glad for at jeg har råd til nyere bil når jeg ser disse bildene av eldre bmwer...

Skal ikke avspore helt med politikk i denne tråden, men du sier noe der som får meg irritert over politikken i landet her nok en gang! Det er helt syk stor forskjell på å kræsje med forholdsvis ny bil kontra en bil fra tidlig 90 eller 80tallet. En bilulykke med død til følge koster visst staten over 1 mrd kr. Hvis man har tatt de milliardene og spyttet de inn i reduksjon av nybilavgifter hadde vi nok redusert tapt liv betraktelig.

Ikke at liv kan måles i penger, men det er desverre kun tall som interesserer politikkerne her i landet.

Måtte bare blåse ut litt steam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig i denne.

Det at ungdommer og nyetablerte barnefamilier må kjøre rundt i gamle biler er en uting.

På den annen side vet vi alle hva mange av oss her inne ville valgt om avgiftene gikk ned, og det er en nesten like gammel bil, men med dobbelt så stor motor...

Som en på jobben sier:

Det tryggeste hadde nok vært om alle biler var utstyrt med en fet lang jernspiker ut av rattet. Da hadde folk kjørt en tanke penere, og vært litt mer oppmerksomme på medtrafikanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...