Gå til innhold

Senkeskåler


simend
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg hadde Schmiedmann senkeskåler på min e34. Bilen ble lavere den, og i løpet av den tiden jeg hadde bilen etter montering har jeg ikke noe negativt og si om disse skålene. Funket ypperlig for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Schmiedmann senkeskåler på min e34. Bilen ble lavere den, og i løpet av den tiden jeg hadde bilen etter montering har jeg ikke noe negativt og si om disse skålene. Funket ypperlig for min del...

kjemp takk for svar.

Stemmer det at bilen ble ca 10mm lavere eller.

jepp det er til e 46. Gå inn på e46 også inn på tuning/optimering også står det senkeskåler foran.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Schmiedmann senkeskåler på min e34. Bilen ble lavere den, og i løpet av den tiden jeg hadde bilen etter montering har jeg ikke noe negativt og si om disse skålene. Funket ypperlig for min del...

kjemp takk for svar.

Stemmer det at bilen ble ca 10mm lavere eller.

jepp det er til e 46. Gå inn på e46 også inn på tuning/optimering også står det senkeskåler foran.

Glenn

Da skal jeg finne det. Ser ut som det er genial måte og få den litt lavere foran iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det er en kjempe fin måte. Jeg har en touring som det står Eibach senkefjører på med 35/20 mm senk. Den er kjempe fin bak men kunne vært litt lavere foran og da er det et fint alternativ.

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de selv, er supersport.. sammen med 50/40 senk :)

Men Schmiedmann visste ikke om det tok 3 uker eller 3mnd.. så koed har eller så har ebay.de. fra ebay så tar det ca 1 uke til du har de :)

Bruker du orginale dempere på dette oppsettet? Funker det greit?

Supersport skålene jeg hadde på min forrige bil slo sprekker så je er litt skeptisk til å kjøre med sånne igjen... Mulig jeg bare hadde uflaks men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har de selv, er supersport.. sammen med 50/40 senk :)

Men Schmiedmann visste ikke om det tok 3 uker eller 3mnd.. så koed har eller så har ebay.de. fra ebay så tar det ca 1 uke til du har de :)

Bruker du orginale dempere på dette oppsettet? Funker det greit?

Supersport skålene jeg hadde på min forrige bil slo sprekker så je er litt skeptisk til å kjøre med sånne igjen... Mulig jeg bare hadde uflaks men..

Ja kjører med orginale dempere på dette oppsettet :roll: ikke det beste, men funker helt fint! Men kommer til å kjøpe meg sportsdempere neste år tenker jeg.. Da har jeg kjørt ca 30 000km med det oppsettet så er sikkert greit å bytte da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går senkeskålene greit overens fra E46 til E36?

Senkeskåler fra Autospar kommer på 699kr+ 100kr frakt, tilsammen 800kr

Senkeskåler fra ebay koster ca 550kr inkl frakt, men ca 140kr i mva og gebyr på ca 100kr ender du vel opp i nesten 800kr.

Altså omtrent samme pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...