Gå til innhold

Senkeskåler


simend
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har selv en E87, hvordan er det med skåler på disse? det er orginalt sportsunderstell på den.

Er det noen ulemper med tanke på dette? hvor kan jeg evt få tak i dette til denne bilen?

Mvh Simen Ålesund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 years later...
1 time siden, Oekern skrev:

Hiver meg på denne.
Noen fler som har dette med orginale dempere og vil dele erfaring(er?)

Har ikke erfaring med senkeskåler på e87, men kjøpte nylig til min e36 fra koed.

Desse koster vell ca. 6-700 og er da av typen supersport (m/tuv-papirer). Skal ut ifra tuv-papirene senke 10-20mm.
Selv skal jeg kjøre de ilag med 40mm senkefjærer/m demper, men dette skulle da fungere akkurat like bra på vanlige fjærer/demper (det de egentlig er tenkt til) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde senkeskåler på E28n, med 45/35 senkefjører og originale M535i bilsteindempere. Med skålene ble fjærene litt for korte, så når jeg jekket opp bilen var det vel rundt 1mm "slark" opp og ned på fjæra. Det kommer jo veldig an på både type fjær og lengde på dempere. Men vanligvis er det ingen problem med senkeskåler. Verdt å sjekke uansett.

E9x har vel samme type fjærer som 1-serie. Bytta fjører på mamma sin E87 M-sport, der var iallefall fjærene driiiitlange, så senkeskåler der burde absolutt på ingen som helst måte være noe problem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...