Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Linken din i signaturen, virker ikke, Kjeks. Den for din bil.

 

Ellers har du nok fått høy lyd pga annen forsterker. Samme problem hos meg.

Visstnok ikke så mye å gjøre med det.

 

Jeg testet min egen forsterker, og min er allerede på minimum på alle innganger, lavest sensitivitet. Og min støtter høynivå inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er nok at høyttalere også burde skiftes fir et skikkelig løft.

En standard 677 spiller ikke så langt unna min egen med 676 med ny forsterker og nye høyttalere, synes nå jeg.

677 utmerket seg med en ganske så fin senter høyttaler som 676 ikke har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en e60 520i som har rullet snart 300.000 km ser bilen har fått økt oljeforbruk, nylig skiftet rør og plugger osv, blant annet fleste deler i kjøleanlegget også, men lurer på hvor normalt dette er? Og om det finnes typer oljer som har mindre "forbruk" enn andre? Evt tilsettingsmidler ?

Endret av Bimmerns
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen.

Fikk på onsdag byttet kyllingben, lenkearmer og knirkeforinger på begge sider bak. Men til min store irritasjon så knirker det fortsatt på førerside. Noen som vet hva som kan forårsake denne knirkingen?

Sent from the future.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de hvite strekene til høyre bak skiven. 06 mod. 525dat er pre LCI og da gjelder 7 streker for deg. (driftsvarm) Du vil uansett få melding om ved før høy temp osv.

Du får ikke se C" uten om å gå inn i BC som slik som nevnt over med kode trykk osv.

Et bilde eksempel:

attachicon.gifEngine Hot.JPG

Tabellen forsvinner ned over bak skiven jo varmere det blir. Husker ikke hvor mange strerker det er når bilen er helt kald.

Hei. Takk for svar. Da skal jeg se etter strekene! Men skjønte ikke helt hva du mente med at tabellen forsvinner jo varmere det blir? Skal den ikke stå der hele tiden for å indikere driftsvarm motor?

Sjekket nå. Og jeg har 9 streker, men den ble til 8 ved litt turtall og lander sikkert på 7 da ved normal temp.

Endret av BimmerE46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti at kupévifta tuller? Den nekter å starte, men går så fort jeg treffer en dump eller lignende. Da går den fint helt til jeg skrur tenninga av og på! Ingen ulyder, og funker som normalt etter den er "rista i gang"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti at kupévifta tuller? Den nekter å starte, men går så fort jeg treffer en dump eller lignende. Da går den fint helt til jeg skrur tenninga av og på! Ingen ulyder, og funker som normalt etter den er "rista i gang"

 

Har hatt samme problem. Defekt vifte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...